Silverfall får lanseringsdatum

Robot
Medlem
Silverfall får lanseringsdatum

Försökte luska ut om det fanns coop i det spelet men kunde inte hitta någon information om det på hemsidan. Någon som vet?

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Försökte luska ut om det fanns coop i det spelet men kunde inte hitta någon information om det på hemsidan. Någon som vet?

Ingen aning, men det verkar troligt då det är ett typiskt hacknslash-spel och dom är ganska dumma om de har tänkt att man ska springa och grinda själv

Medlem

Besides ovanstående posts så verkar spelet verkligen skitdåligt. Inte ens ett coop skulle kunna rädda det mot den dåliga grafiken.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Besides ovanstående posts så verkar spelet verkligen skitdåligt. Inte ens ett coop skulle kunna rädda det mot den dåliga grafiken.

Alltså så gör grafiken det skitdåligt. Intressant.

Efter att ha provat demot förstår jag inte riktigt vad du pratar om. Grafiken är helt ok, lite cellshading mixad med 3D ser riktigt trevligt ut. Dessutom verkar spelet ha en ganska gedigen grund i sina skill träd för att låta spelare skapa sina egna klasser samt låta spelaren välja om man vill vara nature eller technology.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jo jag tyckte grafiken var bland det bästa med spelet.. Älskar cellshading.. Gav en lite cartoonig look (utan att vara barnsligt som wow )
Tror dock att det snarare är genren som är död nu efter att MMORPGs slagit igenom.. Jag tycker helt enkelt att det är tråkigt och känns meningslöst att gå runt och hack'n'slasha för mig själv (eller med ett fåtal kompisar) när jag kan göra det med 1000 andra pers istället. Visst, för dom som spelar ett spel för en bra story så kanske såna här spel fortfarande kan funka.. Men det tror jag inte detta spel har då första questen var en "kill 10 of this"-typ av quest

1
Skriv svar