World of Warcraft: The Burning Crusade

Robot
World of Warcraft: The Burning Crusade

Du är inte redo. Rösten ekar fortfarande i mitt huvud. Den bevingade demonen med de grönlysande ögonen gör sig påmind när jag med trevande steg närmar mig den stora gröna portalen i Azeroth. På andra sidan väntar World of Warcraft: The Burning Crusade. Here I come.


Medlem
Testat - WoW: The Burning Crusade

blir riktigt sugen på att börja lira igen, men all t2 och t3 man har suger ju i bc. Ska nog börja lira igen efter sommarn igen lite casual, nu är det school som gäller

Medlem

Hmm, nu blev jag också väldigt sugen på att börja köra igen.
Får vänta och se hur W.A.R blir, sen får jag avgöra...


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Inaktiv

jävla skit spel

Medlem

så mkt pengar som de drar in så kunde de ha släppt denhär expansionen gratis tycker jag.

PaZ
Medlem

Heartstone? hihi..

Medlem
Skrivet av Katana:

så mkt pengar som de drar in så kunde de ha släppt denhär expansionen gratis tycker jag.

precis , den kunde iaf ha varit billigare...

Medlem

väldigt bra expansion. Värt väntan och väldigt bra pris


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Måste säga att Outlands nästan känns som ett nytt spel.


signatur

NinjaSkitz.

Inaktiv

skönt att se fragzone slåss på rätt sida!

Medlem

Det är nog överlag en av de bästa expansioner som gjorts. Men Blizz brukar ju inte suga på den fronten

Medlem

Funderar på att testa burning crusade, med tanke på att jag fick det i födelsedags present, ock därför har det stående i hyllan, men jag orkar fan inte betala 125 spänn!
De borde skickat med en gratis månad med expansionen tycker jag..

Medlem

Skippa 2 pizzor så kan du spela i 1 månad...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Warcraft? PvP-systemet fortsätter att vara ganska vekt

Medlem
Skrivet av dosman:

Warcraft? PvP-systemet fortsätter att vara ganska vekt

Lust och beskriva något annat PvP-system från ett MMORPG?


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

World of Whorecraft

Inaktiv

Synd att du inte nämnde en jäkligt stor sak.

Balanseringen.

Warlocks och Hunters gör löjligt ont just nu. Men kommer väl fixa till slut..

Medlem

Verkar som en värdig fortsättning...är glad att man slutat för längesen nu när man har jobb man vill behålla


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

som du säger.. 20-50, jävla dölevels, nya lowlvlinstanser och mer quests så man slipper dom där dölevlarna vid 29 och 49. blä

Medlem

Halvdassig grafik?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Riktigt dåligt spel i min mening.. Sen att blizzard ska ha betalt för detta är ju skandal förfan..

Inaktiv
Skrivet av Skitz:
Skrivet av dosman:

Warcraft? PvP-systemet fortsätter att vara ganska vekt

Lust och beskriva något annat PvP-system från ett MMORPG?

http://en.wikipedia.org/wiki/Player_versus_player#Ultima_Onli...
http://en.wikipedia.org/wiki/Darktide
http://en.wikipedia.org/wiki/Eve_online#Combat
http://en.wikipedia.org/wiki/Player_versus_player#Lineage_II

Det finns väldigt lite djup i World of Warcrafts krigsföring i förhållande till andra spel.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Riktigt dåligt spel i min mening.. Sen att blizzard ska ha betalt för detta är ju skandal förfan..

Ja fi faen spel ska vara gratis...

Medlem
Skrivet av Katana:

så mkt pengar som de drar in så kunde de ha släppt denhär expansionen gratis tycker jag.

Du tror inte då att de kostar mer än en hel del pengar att utveckla en expansion? Samtidgt som man måsta paya för allt jobb dom gör undertiden med patchar och underhåll över huvudtaget?

Medlem
Skrivet av DarthChubby:

jävla skit spel

Fick du tänka länge?

Skrivet av Skitz:

Lust och beskriva något annat PvP-system från ett MMORPG?

Dark Age Of Camelot - det krossar de flesta pvp spelen. Alla har sina egna länder - ointagliga - men en stor area där alla kan slåss om olika borgar och reliker. Ju fler reliker du lyckas erövra till ditt land destu mer bonus får ditt land i olika saker. Dess utom får ditt land även bonus för varje torn och borg dom kontrollerar. Grymt kul!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Inaktiv

Högst komiska inlägg i fragzones diskussion som vanligt.

Medlem

Till skillnad från de flesta andra som slutat så tycker jag fortfarande (istället för att gå in i WoWSUXX-mode) att det var ett riktigt bra spel, men efter nästan två år så tyckte jag det var dags att sluta i och med expansionen. Pallade helt enkelt inte att fixa 10 lvls till.:P

Inaktiv

det verkar som om de e en helt ok expation faktiskt
. D

Medlem

Uruselt spel, med eller utan töntexpansionen. Grattis Blizzard för att ni verkligen lyckades med att suga ut varenda öre ur MMORPG-genren... ni borde hållit er till Diablo, det enda äkta.

Men, vad ska man säga, världen är girig och vi alla kommer att dö i krig... peace, I'm out!


signatur

// Peace

123
Skriv svar