Medlem
Jaha

Vad har hänt sen sist då? Jo jag har cyklat vätternrundan, haft semester, börjat spela paintball igen och klarat av Bioshock.

Bioshock var bra det måste jag erkänna, dock fastnade jag på vissa ställen och irrade runt i timmatal innan jag kom på hur jag skulle göra för att komma vidare. Det var stämningsfullt och jag gillar 50-tals inspirationen och hela undervattenstemat. Jag valde att rädda alla little-sisters och se det slutet, dock var sista bossfighten en besvikelse. Han dog alldeles för lätt.
Betyg: 4.5/5

Just nu ska jag ta mig an The Fall of Max Paine medan jag väntar på sensommaren och höstens släpp.

Jag funderar även på att köpa ett 4850, verkar vara mycket bang for the buck och en rejäl uppgradering från mitt 8600GT 256mb. Jag tittar även lite på en ny processor, 5000+ BE. Något att ha?

Och så var det ju det här med paintballen, vi har startat ett lag och kommer att tävla nästa år. It's good to be back!

Game on!

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Jaha

Trevligt med paintball. Jag och ett par snubbar på BTH har ju tänkt börja slö lira lite till hösten. Har dock inte skaffat mig en markör ännu, finns ju en miljon att välja bland Nybörjar tips? (som student har jag inte världens största budget)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tycker du/ni ska satsa på beganat annars en Proto Matrix Rail.
Bra markörer: Angel, Dye/Proto Matrix (DM/PM), Etek, Ego.
Det går att hitta bra begagnade paket för runt 3000:- med allt man behöver. Kolla på www.paintball.se deras köp/sälj sektion är det som gäller, på blocket finns mest skit. Se sedan till att skaffa bollspons från någon butik i närheten av er så är det bara att köra.


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar