Gratis för örat #1 + utlottning

Inaktiv
Gratis för örat #1 + utlottning

Många artister lägger upp gratis musik på sina hemsidor och delar ibland med sig till musikrelaterade bloggar för fri distribution. Så min tanke är att jag så ofta jag kan göra dessa länkdumpsinlägg med lagligt nerladdningsbar musik.

- Ny singel från Sigur Rós finns på Stereogum
- Två remixer av Daft Punk från Sébastien Telliers kommande album Sexuality
- Gillar du hip-hop så måste du lyssna på detta smakprov av John Legends Green Light (Feat. Andre 3000)
- En, kort och skön, b-side singel från låtskrivaren Ryan Adams har sökt sig till nätet
- Och till sist har vi en gammal klassiker av Outputmessage som fortfarande finns för nerladdning

Vill även passa på att posta en länk till en vacker musikvideo av Huoratron. Och nu till utlottningen!

Har dessa två knappar liggandes här hemma. Hittade dom undangömda och dammiga bland ett gäng urgamla PC-spelaskar nere i källaren. Tänkte ta och lotta ut dom (jag står för frakt). Gör en kommentar på detta inlägg så är ni med i utlottningen som pågår fram till torsdagen den 26:e juni, 12:00. Ett simpelt "jag är på" räcker om ni inte har något viktigt att säga. Jag kontaktar vinnaren genom PM. Och ja, felstavningen på Street Fighter 2-knappen är med vilje, det är klassisk engrish.

#blogg

Inaktiv
Gratis för örat #1 + utlottning

Jag har alltid varit för gratis shinies. Låt mig bjuda på ett eget tips: Jonathan Coulton bjuder på många gratislåtar (oftast de bästa han har).

För övrigt är det ju killen som gjorde den mycket kända "Still Alive" till spelet Portal.


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Medlem

Schysst tips! Hade faktiskt ingen aning om vem som hade gjort låten bara att jag gillade den starkt.

Det verkar vara svårt att få igång folk på roliga tävlingar här... Jag är självklart på. Street Fighter-knappen är ju dunderhäftig!


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

Äsch, jag trodde ju att jag skulle komma undan som enda deltagare! Damn you Högberg! Damn you to hell!


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Medlem

Klart man vill ha en knapp med Street Fajter.

1
Skriv svar