Ett bus med Nörden som slog tillbaka

Medlem
Ett bus med Nörden som slog tillbaka

Kollade in Angry Video Game Nerds senaste recension (en Star Trek-special!) och satt och njöt då ett galet högt riff från en el-gitarr passade på att titta in. Först trodde jag att det var en del av Nördens rätt skojiga inledning (en spoof på original-Star Treks inledningscredits).

Men sen dök det upp igen när han börjat prata. WTF?

Ha ha, vad roligt, tänkte jag när jag insåg att det var en reklam-banner till höger som lät. Fantastiskt dåligt av Gametrailers att ta in en sådan grej när hela grejen med sajten är att man lyssnar och tittar på grejer.

Jag laddade om sidan, fick en annan reklam-banner (en tyst sådan) och kollade avsnittet (ganska bra, kul fajt med en invaderande klingon).

Sedan kom jag på att jag skulle skriva det här blogg-inlägget och lägga in en skärmdump på bannern. Så jag gick tillbaka och uppdaterade. Och uppdaterade. Och uppdaterade.

I fem minuter.

Och nu sitter jag här, ganska arg, och undrar vad sjutton det var som hände.

Hittar du bannern?

#blogg

Medlem
Ett bus med Nörden som slog tillbaka

Samma jäkla riff spelades upp när jag kollade på Left 4 Dead videos. Videorna var filmade off-screen så jag trodde först att det pågick någon Rock Band-tävling för zombies utanför bilden i lokalen som Valve hade fixat. Reklam reklam...

He he. Men du fick den inte två gånger, va?

Inte nog med att de jävlas med oss genom att ens ha den, sedan när man försöker hitta den igen så är den borta!

Har inte sovit en blund inatt!

For sure!


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Jag fick den! Fast bara en gång...

Medlem

Jag var in på sidan igår men var tvungen att lämna den ganska snabbt då denna banner gjorde mig galen!

Idag såg jag att bannern var kvar men den låtar inte längre, i alla fall inte utan att man för musen över den. Tror de fixat till misstaget...

Jasså? Vad... trist.


signatur

Kittens are for real!

1
Skriv svar