Bildfrossa från Jade Empire

Robot
Medlem
Bildfrossa från Jade Empire

Ge mig detta spel


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

ser ut som kläderna och special effecter fortfarande är från xbox


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Jh
Medlem

mm särskilt snyggt är det ju inte.. men grymt bra! ..räcker för mig.
Ska bli intressant att se hur kontrollerna är..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

ieek, håller på att spela igenom det på boxen just nu, helskoj, trevligt att alla får ta del av nöjet.

Medlem

hmm är det som Fable eller? samma spelstil alltså?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

KoP
Medlem

Roligt spel.. men klarade det aldrig på boxen.. intresset svalnade nog efter ett tag.. men annars ett trevligt och stämningsfullt spel..

Inaktiv

ge mig ? .. det var värdelöst på xbox så förstår inte varför folk blir till sig i brallorna av pc-versionen.

KoP
Medlem
Skrivet av bleak:

ge mig ? .. det var värdelöst på xbox så förstår inte varför folk blir till sig i brallorna av pc-versionen.

för att "folk" inte delar samma smak kanske? ditt tyckande ifrågan om detta spel är ju ytterst objektivt och inget som delas av alla..

Medlem

Får man en spelbox i jade om man köper special edition boxen?

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av bleak:

ge mig ? .. det var värdelöst på xbox så förstår inte varför folk blir till sig i brallorna av pc-versionen.

för att "folk" inte delar samma smak kanske? ditt tyckande ifrågan om detta spel är ju ytterst objektivt och inget som delas av alla..

nä? tell me something i don`t know.

Säger bara att jag har svårt att förstå att folk gillar jade empire.

Inaktiv

Verkligen ett kvalitets spel, skit i grafiken. Det här spelet har en story och charm som är mycket mer värd än unreal engine 3.

Medlem

Nej. Inte riktigt likt Fable, mer KOTOR.
27:e feb kommer det, till USA.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av KoP:
Skrivet av bleak:

ge mig ? .. det var värdelöst på xbox så förstår inte varför folk blir till sig i brallorna av pc-versionen.

för att "folk" inte delar samma smak kanske? ditt tyckande ifrågan om detta spel är ju ytterst objektivt och inget som delas av alla..

nä? tell me something i don`t know.

Säger bara att jag har svårt att förstå att folk gillar jade empire.

Du får gärna utveckla varför det är så "dåligt".


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av bleak:
Skrivet av KoP:
Skrivet av bleak:

ge mig ? .. det var värdelöst på xbox så förstår inte varför folk blir till sig i brallorna av pc-versionen.

för att "folk" inte delar samma smak kanske? ditt tyckande ifrågan om detta spel är ju ytterst objektivt och inget som delas av alla..

nä? tell me something i don`t know.

Säger bara att jag har svårt att förstå att folk gillar jade empire.

Du får gärna utveckla varför det är så "dåligt".

1. Det är som kotor fast så mycket mindre. Mindre val att göra, saker att få, xpsystemet osv.

2. Fighterna blir jäkligt repetiva fort, sen finns det (iaf på xbox) nån attack som man bara behöver göra för att klara hela spelet. så skills man får senare är rätt onödiga.

3. Det är jäkligt kort. Tog slut när vi trodde att det just hade börjat ta fart.

Men får väl nämna nån positiv sak iaf

1. Miljöerna är jäkligt fina.

2. Storyn är hyffsat engagerande.

men allt ovan förstör alldeles för mycket för inlevelsen. Var 05 jag spelade det så har säkert glömt några saker men .

Medlem

"men av bilderna att döma ser det ut att vara värt väntan" ? Är det någon större skillnad på bilderna jämfört med Xbox-versionen eller? Vad är tanken?

Medlem

Såg fram emot Xboxversionen för 2 år sedan och ville gärna köra det. Men så tog det slut med tjejen och det var hennes Xbox, heh, så det har inte blivit att man spelat det.

Men nu när det kommer till PC så är det ett givet köp. Har redan betalat för det också så jag väntar bara på dagen då det trillar ner i brevlådan.

Har en PS2pad inkopplad till datorn så man kan spela avkopplat i soffan, vilket är trevligt.

Medlem

Spelet var väl helt ok på xbox. Tröttnade dock efter typ halva och kände aldrig något sug på att fortsätta. Vet inte varför.

KoP
Medlem
Skrivet av Cedric:

"men av bilderna att döma ser det ut att vara värt väntan" ? Är det någon större skillnad på bilderna jämfört med Xbox-versionen eller? Vad är tanken?

Grafikmässigt så är det väl upphottat.. sen finns det väl lite nya moves. Men annars är det nog samma spel i grund och botten.

1
Skriv svar