Oblivion: The Shivering Isles förglott

Medlem
Oblivion: The Shivering Isles förglott

Vill... inte... vänta.. mer... eller jo kanske man kan så att det blir bra, men inte lika länge som som mr Nukem.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Givet köp!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Släpps expansionen till 360 också?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Släpps expansionen till 360 också?

Ja det ska det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

eeehm.... hur gör man ett expansion till xbox ? lägger in allt det gamla + expansionen på en ny DVD ?!?!?:O

Medlem
Skrivet av Reaper__hej:

eeehm.... hur gör man ett expansion till xbox ? lägger in allt det gamla + expansionen på en ny DVD ?!?!?:O

ja det gör man väl till pc i alla fall, så det borde väll vara så.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

synd att de inte fixar till huvudspelet först, som är fullr med performance buggar...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Reaper__hej:

eeehm.... hur gör man ett expansion till xbox ? lägger in allt det gamla + expansionen på en ny DVD ?!?!?:O

Senare så blir det nog något sådant skulle jag tro.

Men nu i början så blir Xbox Live! det enda alternativet.

Medlem

mmm...vill ha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ge oss Co-Op FFS!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

FML
Medlem

MOORPG betyder vad?

Inaktiv
Skrivet av zolidznake:

MOORPG betyder vad?

Många Ovala Orcher Rullar På Gatan


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av zolidznake:

MOORPG betyder vad?

Det heter väll MMORPG som betyder Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av zolidznake:

MOORPG betyder vad?

Det heter väll MMORPG som betyder Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?

Njäh, spelet är ju offline.

FML
Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av zolidznake:

MOORPG betyder vad?

Det heter väll MMORPG som betyder Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?

Mjo men skribenten skrev MOORPG och precis som föregående inlägg, så är spelet offline.

Medlem

Sweet! Vill ha det nu!!!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Massively Oneplayer Offline Role Playing Game!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av [NympH:

"]Ge oss Co-Op FFS!

Njae...asso, Co-op är kul - bästa som finns till spel faktiskt - men det är faktiskt inte alla spel jag vill se det till. Jag njuter hellre av ett riktigt roligt 1player rollspel än ett "right, du healar och jag köttar" rollspel. Vill inte att dom ska börja ändra om för att anpassa Elderscrolls efter multiplayer - har en misstanke på att det skulle kunna förstöra det helt...MEN jag ser gärna en fristående Elderscrolls inriktad på multiplayer (fast just nu vill jag har mer Oblivion stuff!!!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

GE MIG :crazy:


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Okej... ballt som skit! "... and the third informs you that, having entered and reemerged from the portal, the second NPC is insane."

Tycker jag var ballt iaf. :P. Blir nog skit skoj, ska bli kul med mera Oblivion.

Medlem

Låter klart intressant, bara jag klarat ett par tentor denna månad så kan jag köpa spel igen

Medlem

Varför heter det "Oneplayer" helt plösligt när det redan finns det vedertagna "Singleplayer"? MSRPG! Online-spel i singleplayer låter lite dumt. Men det kanske bara var för att vara rolig eller nåt..

Medlem

Fan att man inte sparade sin gubbe när man avinstallerade spelet för ett tag sedan :X

Medlem

nice...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar