The Sims Livets Historier plåtat

Robot
Medlem
The Sims Livets Historier plåtat

Hmm när kommer detta ta slut?

Medlem

Spelet är sämst enligt en tjej i min klass.
Ska nog lita på en tjej

Medlem

Systemkrav?


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

EA, masters of mjölkning.

Medlem
Skrivet av Philip:

EA, masters of mjölkning.

Så länge de finns idioter som köper skiten så är det väl självklart att man passar på och tjänar fett med cash, annars är man ju bara dum.

"EA is the true master of making money"

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Philip:

EA, masters of mjölkning.

Så länge de finns idioter som köper skiten så är det väl självklart att man passar på och tjänar fett med cash, annars är man ju bara dum.

"EA is the true master of making money"

Sant, men dem mjölkar ur konceptet never the less. Jag önskar också att det fanns mindre idioter här i världen som köpte dessa minst sagt värdelösa spel. Kanske går lite OT men jag undrar verkligen hur C&C 3 kommer bli nu när EA kan peta i stort sett allt när det kommer till serien (jag älskade 1:an samt 2:an så jag hoppas innerligen att EA inte sabbar detta, men om jag känner EA rätt så ).

KoP
Medlem

oooook? kan man lika gärna gå och kolla på tv..

Medlem
Skrivet av KoP:

oooook? kan man lika gärna gå och kolla på tv..

Nej, då tjänar ju inte EA$ pengar...


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

jag har heller inte riktigt förstått det här med sims och alla expansioner. Spelade väll sims 1 i tio minuter ungefär...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

The sims dog redan när den första expansionen kom till sims 1


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

äsch, varför blir ni så sura över att dom mjölkar? Måste inte köpa precis.

Medlem
Skrivet av bleak:

äsch, varför blir ni så sura över att dom mjölkar? Måste inte köpa precis.

jag blir sur på att folk köper deras mjölkningar vilket leder till att EA, och andra företag som tar efter, märker att dom kan fortsätta med det.

det är dock värre med expantioner till online/mmo-spel som man så gott som blir tvungen att köpa för att kunna "hänga med"

För att parafrasera Terminator:

EA: Your money - give them to me, now.

Skämt åsido, jag är ingen fan heller av Sims serien. Så jag undviker den helt enkelt. Anser det dock inte kan vara annat än av godo att om det nu finns många som har en annan åsikt kan få lir som de gillar.
Att fler spelar och för alltid tar död på myten om dator/tv-spel som något kufiskt för en liten grupp sociala deviater är bra.

Eller på ren svenska, Sims har förmodligen räddat många relationer där flickvännen inte gillat grabbens spelande men med hjälp av dessa lir börjat gama lite själv och insett det inte är så farligt.

1
Skriv svar