Ny DVD-spelare sänker Xbox 360:s ljudnivå

Robot
Ny DVD-spelare sänker Xbox 360:s ljudnivå
Medlem
Ny DVD-spelare sänker Xbox 360:s ljudnivå

Bra för de som inte ännu inhandlat en, synd att de som tänker köpa kan få problem med att byta ut firmwaren

Inaktiv

Jag vill ha en sådan! (äger första utgåvan av boxen)


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Hoppas man kan lämna in sin för att få den nya DVD läsaren till ett rimligt pris

Flakmonkey
Skrivet av eDy:

Jag vill ha en sådan! (äger första utgåvan av boxen)

Säger detsamma :/

Medlem
Skrivet av Dexx:

Hoppas man kan lämna in sin för att få den nya DVD läsaren till ett rimligt pris

Om inte så kan dom väl vara snälla att tillverka en tyst extern spelare iaf.

Medlem

hoppas de fixar firmware på den bara.. sen kan man fundera på att byta

WeX
Medlem

jag fattar inte... tryck på + på volym-knappen?
Easy solutions for difficult problems...


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Som sagt, microsoft gör kasst operativ, hur e då deras Konsole?
Jag tror den suger precis som windows, uppgradera hit å dit i slutänden så har 360`n kostat 12.000kr och då har den inte en dba under 25 ändå!!! 6 fläktar i min dator ligger runt 16-19dba, säger så mycket. NÄ sug å svälj micrsoft.


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

Medlem

MS har väll adrig varit dåliga på hårdvara, har haft olika MS-prdukter som jag mycket nöjd med, det innefattar både datortillbehör och xbox så Skurh1nk håller jag inte med


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av skurh1nk:

Som sagt, microsoft gör kasst operativ, hur e då deras Konsole?
Jag tror den suger precis som windows, uppgradera hit å dit i slutänden så har 360`n kostat 12.000kr och då har den inte en dba under 25 ändå!!! 6 fläktar i min dator ligger runt 16-19dba, säger så mycket. NÄ sug å svälj micrsoft.

Do not feed the trolls!

Medlem

Det är därför man aldrig ska köpa första versionen. Jag lärde mig det misstaget när jag köpte första versionen av Playstation 2. Nu har jag istället senaste versionen av PSTWO, den är mycket bättre, mindre, tystare och har bättre dvd.

Medlem

Nu ska dem bara slänga in HDMI i den också.
Och det är inte för att jag tycker HDMI är så mycket bättre än komponent, jag gillar bara att kunna dra en tunn kabel mellan spelare och tv/reciver/splitter.

Medlem

Nice. Då är ju frågan när dom börjar släppa 360 med den spelaren i och framför allt, när tänker dom slänga in 65nm's processorn och HDMI-porten? Sitter i funderingarna till att köpa en 360 men vill gärna ha "teh shit" när jag väl köper den.

Medlem
Skrivet av WeX:

jag fattar inte... tryck på + på volym-knappen?
Easy solutions for difficult problems...

Du försökte vara rolig där va?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar