Hjälp FZ - berätta om dig själv!

Robot
Hjälp FZ - berätta om dig själv!
Medlem
Hjälp FZ - berätta om dig själv!

Mer PC och mindre konsol tycker jag.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Sånt här är riktigt bra. Blir lite lättare för folket på FZ att vet vad det ska koncentrera sig på framöver. Man får bara hoppas att folk är ärliga med sina svar.
Keep up the good work!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Vissa frågor skulle nog behöva fler eller inget alternativ alls tycker jag men men...

Tycker det är väldigt mycket 360 jämfört med de andra konsolerna men det kanske bara är jag.

<3 FZ


signatur

osv.

Medlem

Skönt att se att det är många fler än jag som tycker att det vart en massa 360 och för lite PC.

Medlem

Japp mer PC och mindre konsolnyheter. Vill inte se 75% av nyhetsidan täckt med grönt... Sedan har ni nåt fel i omröstningen då det inte ska vara mer än 100% sammanlagt i varje fråga hehe

Medlem

Då har man gjort sitt för att förbättra FZ, mer PC åt folket


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Mer PC och mindre konsol tycker jag.

Mer konsol (360) och mindre PC, tycker jag.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag vill ha mer om mac-spel! Ni har ju faktiskt med det som en av de plattformar som ni rapporterar om (inte för att det märks, men men).

Ett litet tips är att ni tittar in på http://www.insidemacgames.com/ någon gång då och då. Om inte annat för att uppdatera er lista över kommande spel...

När det gäller övriga spelnyheter är ni bäst ;P

Antikvitet
Skrivet av ArtMan:

Japp mer PC och mindre konsolnyheter. Vill inte se 75% av nyhetsidan täckt med grönt... Sedan har ni nåt fel i omröstningen då det inte ska vara mer än 100% sammanlagt i varje fråga hehe

Jodå, det är rätt. På en flervalsfråga kan det bli så att summan av alla svar är mer än 100% av antalet deltagare.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Lie|:

Vissa frågor skulle nog behöva fler eller inget alternativ alls tycker jag men men...

Håller med, jag tycker att det skulle t ex funnits ett "inga" på "Vilka konsoler vill du läsa mindre om".

Skrivet av Lie|:

Tycker det är väldigt mycket 360 jämfört med de andra konsolerna men det kanske bara är jag.

<3 FZ

Tror det är för att 360 hunnit etablera sig.

Medlem

det ska vara både PC och konsoll


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Hur tycker du att FZ bevakar och täcker Xbox 360, Wii, Playstation 3-nyheter" Om man inte läser dessa vad svarar man då?

Medlem

Sluta säg att dom ska sluta skriva om konsoll.

PaZ
Medlem

tyckte frågan om vilka spelsajter man besöker var lite svår.. jag besöker alla spelsajter som FZ länkar till

Medlem

Ni var betydligt snabbare med nyheter och bättre förr. (mindre reklam osv)

Inaktiv

"Du är?

Man
98.92% (92)

Kvinna
1.08% (1)"

Jag tycker att hon borde visa sig själv!

Medlem
Skrivet av Mabec:

Ni var betydligt snabbare med nyheter och bättre förr. (mindre reklam osv)

Ja, framsidan har 60% nyheter och 40% reklam (ok, kanske inte så mycket). Fast jag förstår att ni måste få in pengar på något sätt, det snabba filarkivet måste kosta en hel del i bandbredd. Men kan ni i alla fall sluta ha animerad reklam? Det är grymt störande att ha saker blinka eller röra sig när man försöker läsa nyheterna.

Medlem
Skrivet av Bazil:

"Du är?

Man
98.92% (92)

Kvinna
1.08% (1)"

Jag tycker att hon borde visa sig själv!

Är uppenbart att det är Novum ;P


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det roliga på FZ är att om det dyker upp Wii-nyheter/bilder så blir dom oftast dissade och får bara massa negativa kommentarer då det är i stort sett enbart PC-nördar här på FZ.

Så, mindre konsolnyheter och mer PC tycker jag. Konsolnyheter kan man alltid läsa på andra ställen!

Medlem

Novum :heart:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tycker att ni håller en jämn nivå för både PC och konsoll. Det får ni gärna fortsätta med.

Medlem

pics or it dint happen!


signatur

Nämen!

Inaktiv

Jag kan tyvärr inte svara på den här, för på vissa frågor måste det finnas "vet ej" svar.

Medlem

håller med, mera pc nyheter och mindre konsoll news..

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av MadMartigaN:

Mer PC och mindre konsol tycker jag.

Mer konsol (360) och mindre PC, tycker jag.

Då får du dra till nån annan sida.

Medlem

tycker om fz på många sätt, men saknaden av svarsalternativ i såna här omröstningar får mig att ge upp

Hur tycker du att FZ bevakar och täcker Xbox 360/ps3/wii-nyheter?

Omöjligt att svara från min sida eftersom jag undviker den typen av nyheter.


signatur

thank you, come again

Medlem

Alla ni som klagar - vet ni om att ni kan ställa in så att ni bara får upp PC/Mac-nyheter? (eller bara konsolnyheter)

Gå till Inställningar -> Preferenser -> Välj nyhetsfilter.

Medlem

Jag saknar nyheter om tester av hårdvara.. Tester av nya grafikkort processorer och hårddiskar mm.. Iofsj inte spec svårt att hitta själv men skulle faktiskt vara rätt skönt o surfa in här o se en nyhet "bästa processor/grafikkort/blablabla för pengarna".. kanske jag som är lat bara..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Jag är inte så intresserad av att läsa hårdvara typ grafikkort osv. på FZ. Det går jag till andra siter för. Möss, tangentbord och andra spelrelaterad hårdvara är däremot intressanta eftersom de recenseras ur en gamers synvinkel.

123
Skriv svar