Nya Mass Effect-bilder

Robot
Medlem
Nya Mass Effect-bilder

mm påminer mig om kotor1-2. Längtar efter detta spel, kommer säkert bli en höjdare som kotor blev.

Medlem

oh vad jag vill ha detta spel tillsammans med bioshock


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Ser ju inte så dåligt ut det där.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Gahhh, ge mig till pc


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Gahhh, ge mig till ps3


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

ser riktigt coolt ut, hoppas de lyckas få bra fsp överallt dock, KoTor var ju ospelbart på console. laggggggg

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Gahhh, ge mig till pc

håller med


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

snyggt spel men man kan hoppas att det är lika bra som snyggt.

Påminer lite om brutes från halo 2

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=39888


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser ut att bli den rymdopera som jag förväntade mig att Unreal 2 skulle blivit :F

Medlem

Snyggt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem

Köpte mitt 360 för detta och Forza2
Give me now!!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Jh
Medlem
Skrivet av Oneone:

ser riktigt coolt ut, hoppas de lyckas få bra fsp överallt dock, KoTor var ju ospelbart på console. laggggggg

Hm.. det laggade inte särskilt mycket på min xbox.

Hur som helst ser det riktigt bra ut


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

med tanke på hur snyggt detta spel är, precis som kotor var när det kom så känns det som om vi får dras med en massa jobbiga laddningstider och förmodligen en del lagg här och där. Hopps dom utnyttjar hårddisken bättre för cache än vad dom gjorde i kotor. Detta leder oss in på varför dom inte låter oss installera hela spelet på hårddisken, eller iaf delar av det för snabbare laddning.

Medlem
Skrivet av trifix:

med tanke på hur snyggt detta spel är, precis som kotor var när det kom så känns det som om vi får dras med en massa jobbiga laddningstider och förmodligen en del lagg här och där. Hopps dom utnyttjar hårddisken bättre för cache än vad dom gjorde i kotor. Detta leder oss in på varför dom inte låter oss installera hela spelet på hårddisken, eller iaf delar av det för snabbare laddning.

Håller med, att kunna förvara några av de nödvändigare filerna på HDn vore underbart, inte bar cache och save filer. Kan vara något i xbox360 licensen som gör att det inte går. Tror inte MS vill att man ska ha spel på HDn, då har man inte plats att spara demon, arcade-spel och trailers från Live.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

1
Skriv svar