Manhunt 2 tillkännagivet - se första trailern

Robot
Medlem
Manhunt 2 tillkännagivet - se första trailern

SKa bli intressant om de lyckas få ut spelet på butiks hyllorna. Där jag arbetar tog vi inte in spelet då det blev bannat av HQ i England. haha


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

urk, första gjorde så jag mådde dåligt psykiskt Var bara rent sjukt det spelet... :S


signatur

Nämen!

Medlem

Kommer det inte till PC?

Medlem

Ettan var rätt bra, lite enformigt ibland, men bra gameplay.
Sista leveln var bland det otäckaste jag varit med om .

Inaktiv

Då kanske folk kan sluta gnälla om att Wii är bara för barn?

Medlem
Skrivet av Kabushi:

Då kanske folk kan sluta gnälla om att Wii är bara för barn?

Haha så sant.

För övrigt vill jag ha detta till PC. Manhunt kom ju dit, några år senare visserligen.:O


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv
Skrivet av Struggle:

urk, första gjorde så jag mådde dåligt psykiskt Var bara rent sjukt det spelet... :S

låter intressant....nästan så jag borde införskaffa mej det


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Lirade inte så mycket av ettan, va ju mest att smyga sig på fiender med plastpåsar etc och döda dom. Spelade iofs bara kanske 2-3 banor men dom banorna imponerade mig inte. Vill man ha psykopatspel så är de Postal 2 man ska lira, och 3an är under tillverkning :heart:

Inaktiv

Manhunt var väldigt enformigt och saknade story/dålig story.
Hoppas tvån blir bättre, kan faktiskt bli rätt bra om dom gör det rätt.

Medlem

Härligt med embedad trailer. Tummen upp för er gubbar!

Medlem
Skrivet av Xent:

Manhunt var väldigt enformigt och saknade story/dålig story.
Hoppas tvån blir bättre, kan faktiskt bli rätt bra om dom gör det rätt.

Håller med. Stommen är väl bra, eller vad man ska säga, men den måste presenteras på ett bättre sätt


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Ook
Bibliotekarie (UU)

Najs!

Follow the pink bunny!

Jo, det är trevligt som polaczek kommenterade angående embedded trailer. Det gillar jag också.

Medlem

Rockstar är ju bra på att göra spel som upprör diverse moraltanter. Running with sissors är väll dock snäppet värre


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Bara de inte joxar med kontrollsystemet i onödan till Wiin (rörelser borde vara intuitva och inte där bara för - att - ) så kan de nog bli ett köp.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Om detta ska lyckas måste det bli friare och inte lika enformigt som ettan. Om de tänkt göra ett spel om en psykopat så får de la göra något utöver det vanliga.


signatur
Skrivet av Struggle:

urk, första gjorde så jag mådde dåligt psykiskt Var bara rent sjukt det spelet... :S

Hehe låter som du har benägenhet att ta skada av sådana här spel, bäst att hålla dig undan ;)!


signatur

Stämningsfull trailer iaf!

Medlem

Vad snackar ni om? Ettan var ju hur bra som helst. Grym story tyckte jag och sen detta med att smyga runt var mycket bra.


signatur

Den som vet vet.

Skrivet av Earthscum:

Vad snackar ni om? Ettan var ju hur bra som helst. Grym story tyckte jag och sen detta med att smyga runt var mycket bra.

Jo ettan var bra på 1900 talet men inte nu!


signatur
Medlem

Aldrig spelat Manhunt, men hört att det är likt Postal 2, och Postal 2 är bara skit enligt mig, så aldrig tagit mig tid att spela Manhunt.. Men, trailern till Manhunt 2 var helnajs iaf.

Medlem

Lite "Condemned"-stämning över det hela. Det är bra.... psykspel är skojiga.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar