Wow är inget åskådarspel

Skägg.
10 Chambers
Wow är inget åskådarspel

Ofta kan det räcka med att se någon lira ett spel för att jag själv ska bli sugen. Efter DreamHack har det faktiskt blivit lite Counter-Strike, till exempel. Men när @xplejjn och Ritter sitter och drar igenom Gnomeregan-instansen är jag snarare glad över att mitt konto är fryst. Snart ska vi dock spöa skiten ur varandra i Smash Brothers Brawl. I can't wait...

#blogg


signatur
Medlem
Wow är inget åskådarspel

Haha, Innan jag säger nått måste jag påpeka att jag är själv rätt wow beroende. Dock håller jag med dig om att det inte är något jag själv skulle välja att titta på när nån annan lirar. Men Gnomeregan är ju erkänt den tråkigaste instancen av alla, i själva verket måste det vara det tråkigaste i wow som går att hittas. Så lite taskigt mot blizzard att dra wow spectatoring" som tråkigt med det exemplet =), som sagt håller jag med om att wow inte är det bästa spectator liret.. arena matcher kan ibland vara spännande att kolla på.. men det e nog allt.
Haha hoppas du inte tar detta som nått fanboy flamande ^^
Hade! (jag e sjuk o har inte nått annat vettigare att göra så det e bland annat anledningen vaffö jag skulle skriva en så här lång post om wow i första taget

Skägg.
10 Chambers

Haha, hade du flejmat hade du sagt att jag var dum i pannbenet eller "omfg ur gayhomoidiot". Jo, utan att vara någon instanstok så verkar den vara rätt rörig, har aldrig lirat den själv.


signatur
Medlem

Till och med Gnomeregan är roligare än Smash Brothers Brawl Ultra 2000. Lite väl mycket samma sak hela tiden, don't ya think?


signatur

Robin,
Frilansare

Antikvitet

Blev ni gankade av slutmobsen i tunneln ner?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av xplejjn:

Till och med Gnomeregan är roligare än Smash Brothers Brawl Ultra 2000. Lite väl mycket samma sak hela tiden, don't ya think?

Jag trodde att trepartsvåld med nostalgiframkallande Nintendo-karaktärer skulle vara roligare, helt klart.


signatur
Medlem

Det måste det vara helt klart.. har inte lirat det, men efter 2 timmars av ranta runti cirklar o döda fula gnomes fick jag nog.. tänkte aldrig mer! Dom borde sätta doom lord kazzak i ingången för att förhindra vilsna själar från att irra sig in!

Medlem
Skrivet av John:

Blev ni gankade av slutmobsen i tunneln ner?

Nähedå, här boostades det friskt med våra lvl 70:s.


signatur

Robin,
Frilansare

1
Skriv svar