Aliens vs Predator 3

Medlem
Aliens vs Predator 3

ARGH! Tror jag blir tokig snart.
Har försökt få nys om Aliens vs Predator 3 verkligen är på väg (som spel alltså, inte som film).
Webbhallen har lagt upp så man kan förboka, men jag kan inte hitta någon officiell källa som tyder på att spelet verkligen är på väg.
Skulle bli störtlycklig om så var fallet ialla fall, då jag dyrkade ettan, och tyckte tvåan var riktigt charmig den med

Har skrivit både på fz.se's forum och på PC Gamer's men det är ingen som har svarat ännu. Hoppas det här inte är något dåligt aprilskämt

#blogg

Medlem
Aliens vs Predator 3

Det vore sjukt kul
Alien 1 i MP rockade, och i SP var det bara jobbigt att aldrig se något
Och att inte kunna spara som man ska !
Det är underbart

Medlem

Jo AVP var grymt, men jag tyckte nog mer om 1an den var mindre tecknad på något sätt, även om tvåan var otroligt bra speciellt i MP.

Men iaf Alien Colonial Marines är ju påväg iaf , det borde väl räcka som tröst , men det vet du säkert redan :P.

Tror hellre jag ser framemot det mer än AVP3 eftersom vad jag gillade med AVP var mycket Marine Kampanjen dv.s att det var mer som en Skräck/Action shooter. Men att lira som både Alien , Predator var inte särsklit skrämmande.

Medlem

Jodå, jag längtar och trånar efter Colonial Marines även jag, men det är ändå något speciellt med AvP, att kunna välja mellan 3 olika raser som skiljer sig så mycket och kötta de övriga två
AvP 1 var klart bäst imho

1
Skriv svar