FZ goes Flash-film!

Robot
Medlem
FZ goes Flash-film!

Ohhhhh

Väldigt händigt, fast de som ligger på HD format fördrar jag att ladda ner, men för mindre kvalités filmer så blir det nog härligt.

Tycker dock ljudet var lite lågt på 100%..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Bravo, fragzone!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Najs!:up:

FZ goes Youtube, kanske snart uppköpta av goggle?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Sweet


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Ett steg i rätt riktning, äntligen slipper man ladda ner filmen

Medlem

Mycket trevligt, har rensat upp en hel del trailers o filmer från FZ så detta är mycket bra då man bara vill ta en titt.

Inaktiv

härligt! snart är ni nästan lika bra som gametrailers eller de andra spelsajterna som redan gör detta!

Medlem

Nice, hos er slipper jag förmodligen att vänta på att filmen ska buffra vilket jag oftast behöver på youtube
Ska ni inte göra så man kan kommentera filmerna också nu när ni ändå är i farten?

dkd
Medlem

Snyggt och händigt! Ljudet var dock inte mycket att hurra över...


signatur

Ehe.

Medlem

Kanon bra !
Många gånger laddar man ner trailers och klipp ifrån fz filarkiv vilket borde sno sin fair share av bandbredden som kan gå till folk som laddar ner patcher och demos istället.
Skönt att slippa dra ner trailers och annat som man annars tar bort ganska snabbt när man tittat klart.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem
oan
Medlem
Medlem

jävligt smidigt dock så kommer jag att fortsätta ladda ner hela filmerna, har 100Mbit så behöver inte vara blyg när det gäller nedladdning

Medlem

Fina fisken! Hoppas dock att det fortfarande ska vara möjligt att tanka HD filmer.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem

mycket bra! att ni inte tänkt på det innan

Medlem

Smidigt smidigt, och fort går det förståss också!

Antikvitet
Skrivet av SuperTank:

Fina fisken! Hoppas dock att det fortfarande ska vara möjligt att tanka HD filmer.

Självklart!

Flashfilmerna är ett komplement, inte ett substitut. HD-filmer ska förstås avnjutas i HD, men för den som mest undrar hur ett visst spel ser ut så är nog Flash-spelaren inte så dum. Är man efter visningen sugen på detaljerna är ju inte nedladdningslänken långt bort.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Jättebra! Kom ihåg bara att skapa en länk på vänster sida, "Filmarkiv", eller något sådant!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Najs bice. Riktigt smidigt och pra

Antikvitet
Skrivet av Vantskruv:

Jättebra! Kom ihåg bara att skapa en länk på vänster sida, "Filmarkiv", eller något sådant!

Fixat. Menyn fick sig en välbehövlig uppfräschning. Kan kännas lite jobbigt en stund innan man vant sig, men nu är indelningen betydligt mer logisk.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

MFC
Medlem

Grymt!..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Grymt bra. FZ är helt klart bäst!

Edit: Kan hålla med om att max ljudet var lite lågt, men inga större problem direkt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Nice work FZ Crew! Jättebra feature!

Medlem

Kommer ni ha kvar de gamla rullarna ? så man fortfarande kan ladda ner filmerna i HD kvalitet ?


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem
Medlem
Skrivet av Meep:

Kommer ni ha kvar de gamla rullarna ? så man fortfarande kan ladda ner filmerna i HD kvalitet ?

Men läs tråden...

Samma fråga har ställts ett antal gånger och blivit besvarad högre upp. Svaret är JA!

Edit: Enda jag inte gillar är att min älskade forum knapp kom så långt ner


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Jee
Medlem

Skit bra!
Nu behövs det bara ett nytt bildarkiv sen är jag helnöjd.


signatur

Eller inte?

Medlem

Har också 100Mbit och har faktiskt inte upplevt det som ett problem att tanka hem filmerna från FZ.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar