EM 08 - Min sammanfattning hittils

Inaktiv
EM 08 - Min sammanfattning hittils

EM har varit igång ett tag nu, och häromdan - oturligt nog - så åkte sverige ut efter en enligt mig pinsam match, lika pinsam som Postiga, som fällde två spelare när tiden tröt som mest, vid 3-2 medans hela portugal hade samlat ihop hoppet att dra det hela till tillägstid.

Vad som gäller det italienska laget har det också gjort mig besviken, förutom Pirlo, som la en galant straffspark mot Frankrike. Cassano har konstigt nog blivit hyllad, konstigt nog har jag inte sett något ypperliggt bra av honom, tittade vi på samma match? Sen har vi Toni, som usch, klantade sig så att man inte kunde tro det(man kunde läsa tydligt "Porca Puttana" på hans läppar under en repris, vilket orsakade flertaliga skratt i soffan xD )
Laget som överraskade mig mest var solklart Holland, som spratt språngande slog världsmästarna och dess rivaler lätt, respektive 3-0 och 4-1. Sneider, Van Nistelrooy, Van Persie, alla duktiga spelare.

#blogg


signatur

The cake is a lie!

Inaktiv
EM 08 - Min sammanfattning hittils

jupp, tror holland kommer ta hem hela skiten om de fortsätter som de gjort innan. spännande match ikväll alltså (holland - ryssland). Några andra som också imponerar (faktiskt) är Turkiet som bjuder på rysarfotboll när den är som bäst. Jag älskar det ! turkiet - holland i final e mitt tips helt ärligt


signatur

troligt...

Inaktiv

Otroligt, vi har samma tankar! Hoppades redan innan på Turkiet Holland i final, två lag som ger spektakel. Ikväll vinner nog Holland(90 % säkert? ), sen hoppas man ju på att turkiet klarar av Tyskland, fast det blir nog svårt.

Såhär hoppas jag att det blir:

Semifinal_________Final

Tyskland_____
Turkiet______\
_____________\ Turkiet
_____________/ Holland
Holland______/
Ryssland


signatur

The cake is a lie!

Inaktiv

gah va ägda vi blev...

Skrivet av Chispios:

Såhär hoppas jag att det blir:

Semifinal_________Final

Tyskland_____
Turkiet______\
_____________\ Turkiet
_____________/ Holland
Holland______/
Ryssland

tänkte du inte fel nu btw? det kan ju onekligen inte bli ryssland holland i en semi


signatur

troligt...

Inaktiv

Äsch, vad fel det blev xD
Skulle vara spanien istället för ryss, och nu blir det Ryssland-Spanien i semi


signatur

The cake is a lie!

1
Skriv svar