Supreme Commander-demo i kväll

Robot
Medlem
Supreme Commander-demo i kväll

Sweet!!! 8) då ska det köras!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Sweet!!! 8) då ska det köras!

Indeed! ^^

Medlem
Medlem

en annan har nyligen flyttat till skottland och har varken fått upp burk eller anslutning i hemmet... blir till att vänta ett tag

Medlem

Whoa... är det sant?! Ett demo före release!

Inaktiv

multiplayer?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

ROLIGT!
Men om det inte ingår MP i demot så undrar jag verkligen hur de tänker?

Medlem

Wow, wow, wow, wow... jag försöker komma över shocken... Yes, yes, yes, yes, YES! Glädje! Då får jag se om burken jag har nu klarar att ens spela det, har suttit och byggt ihop ett paket på komplett ifall att den inte klarar det (behöver en ny ändå). För det spelet bara kan jag inte spela på sämsta inställningarna. För att summera, WOHOOOO!!!!

8)
Detta ska liras!

Medlem

Har funnits ute en crackad beta i typ 2-3 månader

Men den krånglade lite dock, så nu kanske man kan få lira under lite mer normala förhållanden.

Medlem

omfg zoh my god !!!!!111!!!11one

tanka!


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av KeyserSoeze:

Har funnits ute en crackad beta i typ 2-3 månader

Men den krånglade lite dock, så nu kanske man kan få lira under lite mer normala förhållanden.

Antagligen är den här bättre optimerad och dom har fixat många problem som betan hade. Nästa fredag (16'e) kommer ju hela ut, recensionen i senaste PCGamer ger spelet 90% (tack igen FZ för PCG vinsten).

Och för er som hoppades på multiplayer, tyvärr:

Citat:

The demo will include an early portion of the single-player campaign for the Cybran Nation, one of the game's three playable factions. It will also include a skirmish map named "Finn's Revenge," which can be played on easy, medium, and hard difficulty levels.

Medlem

Detta har man väntat på

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Antagligen är den här bättre optimerad och dom har fixat alla problem som betan hade. Nästa fredag (16'e) kommer ju hela ut, recensionen i senaste PCGamer ger spelet 90% (tack igen FZ för PCG vinsten).

Dom har INTE fixat alla problem som fanns i de tidiga läckta betaversionerna, även i senaste beta-uppdateringen som kom för mindre än en vecka sedan så finns det en del buggar kvar, men det är definitivt färre än förut, och bra mycket färre än i många andra spel som kommit senaste åren.
Däremot är det bättre optimerat nu än tidigare, och ett flertal minnesläckor som fanns förut har täppts till.

Ruskigt bra spel är det.

Inaktiv

WoooooW! Cybrans i demot!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av youngstuff:
Skrivet av Dvorak:

Antagligen är den här bättre optimerad och dom har fixat alla problem som betan hade. Nästa fredag (16'e) kommer ju hela ut, recensionen i senaste PCGamer ger spelet 90% (tack igen FZ för PCG vinsten).

Dom har INTE fixat alla problem som fanns i de tidiga läckta betaversionerna, även i senaste beta-uppdateringen som kom för mindre än en vecka sedan så finns det en del buggar kvar, men det är definitivt färre än förut, och bra mycket färre än i många andra spel som kommit senaste åren.
Däremot är det bättre optimerat nu än tidigare, och ett flertal minnesläckor som fanns förut har täppts till.

Ruskigt bra spel är det.

Skulle inte skrivit alla. Menar många då alla spel som släpps alltid har några buggar. Men jag gick lite på en gissning där då jag inte kört betan utan bara hört från en kompis som prövat betan.

Medlem

Hoppas bara att det inte är "plottrigt" med alla små individer överallt. Hoppas man skapar grupper med flygplan exempelvis.:|


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

W00T!! Nu måste jag snart köpa den nya datorn, tror inte mitt provosoriska GF7300 pallar Supreme Commander eller Stalker, Bioshock osv...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Synd att inte midrange DX10 korten kommer förrän tidigast i april (8600GT och 8600 Ultra ska komma samtidigt som R600). Jag står inför valet av att vänta (tills dom billigare DX10 korten kommer) och kanske kunna köra SC på lägsta grafik eller köpa ett X1950XT nu och en ny burk så att jag har den till retail releasen av spelet. Dagens i-landsproblem

Medlem

Måste testas!

Medlem

Schysst överraskning, legat med magsjuka sen i lördags så får man se detta när man äntligen börjar leva igen.

Ska bli skoj att testa och se hur det funkar nu i jämförelse med betan, lite synd att det inte är mp bara, skulle räcka bra med en bana.

Medlem

Hell yes!

Levande ljus, kopp te och supcom ikväll alltså! soft

Medlem

Hoppas det flyter på min burk, har väntat på ett bra RTS.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

ska bli intressant, inte läst så mycket om det innan.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

WoooooW! Cybrans i demot!

Cybran istheshit är även Taylors favoritfaction.

Ska bli kul att testa singelplayer.. dock kanske det var lite av en flopp att det inte var multiplayerdemo, men kommer väl antagligen senare antar jag..

betan buggade bara lite smått för mig i början, har inte lirat på nån månad, men de senaste versionerna jag lirade fungerade typ felfritt

Medlem

bara jag som tyckte betan för ett par månader sen man fick testa, MP betan alltså, sög?

Medlem
Skrivet av eCore:

bara jag som tyckte betan för ett par månader sen man fick testa, MP betan alltså, sög?

sög på vilket sätt? tycker du att det var buggigt eller var spelet bara dåligt gjort?

fanns lite buggar, men vad ska man förvänta sig, är en beta.. förövrigt tycker jag att spelet är (och var även då) skithärligt.

Medlem

Någon som vet om det stödjer DX10 vid release eller kommer det senare?
Sitter med Vista och 8800 här

Medlem

Nja buggarna var inga problem, spelet kändes bara för stort, man fick liksom ingen insikt i alla olika units.. jag älskade verkligen total annihalation så jag kanske hade för höga förhoppningar.. ska ge det en chans till ikväll i alla fall!

123
Skriv svar