Mark Rein: "Ingen Unreal Engine 3 för Wii"

Robot
Mark Rein: "Ingen Unreal Engine 3 för Wii"
Medlem
Mark Rein: "Ingen Unreal Engine 3 för Wii"

men...kan dom inte driva den på spelglädje då?

Medlem

No shit 1st1


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Skrivet av Wristwatch:

men...kan dom inte driva den på spelglädje då?

Vad skulle Wii med UE3 att göra, när teknologin i UE2 räcker gott till att göra spel som följer konsollens koncept?

Öppet brev till Mark Rein:

Det är spelglädje tillgänglig för alla som ÄR nästa generation. Inte samma gamla spelkoncept i snyggare förpackning.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Det är spelglädje tillgänglig för alla som ÄR nästa generation. Inte samma gamla spelkoncept i snyggare förpackning.

Spelglädje nästa generation?. Varför har vi då spelat spelat spel tidigare, speltråkighet ?

Allmänt störande om folk som snackar om Wii och spelglädje hela tiden, precis som om man inte kan få ut det från de andra två konsollerna -_-


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Wristwatch:

men...kan dom inte driva den på spelglädje då?

Vad skulle Wii med UE3 att göra, när teknologin i UE2 räcker gott till att göra spel som följer konsollens koncept?

Det där med distans till saker och ting var inte riktigt nått för dig antar jag?

Medlem

Duh. Vatten är vått.

Skrivet av cribba:

Spelglädje nästa generation?

Nej. Spelglädje tillgänglig för alla är nästa generation.

Sedan har jag inte på något sätt hävdat att Wii har uppnått detta (än?).

Skrivet av Wristwatch:

Det där med distans till saker och ting var inte riktigt nått för dig antar jag?

Min brist på distans gör att jag inte fattar vad du menar. Dock är jag väldigt nyfiken och väntar spänt på en förklaring.

Medlem

Du gav ett seriöst svar på något som uppenbarligen var ett skämt.

Skrivet av Wristwatch:

Du gav ett seriöst svar på något som uppenbarligen var ett skämt.

Ah.

Inaktiv
Skrivet av cribba:
Skrivet av slartibartfast:

Det är spelglädje tillgänglig för alla som ÄR nästa generation. Inte samma gamla spelkoncept i snyggare förpackning.

Spelglädje nästa generation?. Varför har vi då spelat spelat spel tidigare, speltråkighet ?

Allmänt störande om folk som snackar om Wii och spelglädje hela tiden, precis som om man inte kan få ut det från de andra två konsollerna -_-

håller med.. börjar bli kräkvarning på alla "wii är spelglädje" citat .. löjligt

Medlem

Men seriöst - var det nån som trodde att UE3 skulle gå att porta till Wii...?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Har ju varit känt länge, inget nytt.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Skrivet av SteinbergX:

Men seriöst - var det nån som trodde att UE3 skulle gå att porta till Wii...?

Varför skulle det inte gå?

Medlem
Citat:

Varför skulle det inte gå?

Jämför prestandan i Wii med prestandan i Xbox 360.
Skulle man nedgradera UE3 till nått som Wii klarar av att driva skulle det ju inte vara UE3 längre.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Skrivet av SteinbergX:

Jämför prestandan i Wii med prestandan i Xbox 360.
Skulle man nedgradera UE3 till nått som Wii klarar av att driva skulle det ju inte vara UE3 längre.

Jag tror inte man skulle behöva nedgradera nämnvärt för att få motorn att rulla på en Wii.

Dock skulle Gears of War-grafiken naturligtvis inte få plats i den stackars lilla maskinen.

Medlem

Wii klarar inte ens att maxa UE2, så varför skulle man gå vidare till UE3? Ni som tror att Wii klarar av UE3, ni har för höga tankar om Wii helt enkelt.

Skrivet av Mahone:

Wii klarar inte ens att maxa UE2, så varför skulle man gå vidare till UE3? Ni som tror att Wii klarar av UE3, ni har för höga tankar om Wii helt enkelt.

Herregud, vet ni överhuvudtaget vad en spelmotor är?

Medlem
Citat:

Herregud, vet ni överhuvudtaget vad en spelmotor är?

*fniss*

Du borde läsa på lite innan du börjar slänga ur dej bibliska referenser...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

1
Skriv svar