Spelskribentens metamorfos

Medlem
Spelskribentens metamorfos

Jag är en glad prick. För det mesta pekar det mesta uppåt så att säga.

Så här glad blev jag när jag fick min bild tagen framför Mona Lisa när jag var i Paris och på Ubidays.

Winning smile coming your way, honey.

Men sen hände det något.

En metamorfos.

"Vafalls? En metamorfos?"

Den kan komma när som helst.

När som helst...

GRINIGA GUBBEN SLÅR TILL!!!

#blogg

Spelskribentens metamorfos

(Det här inlägget var bara dumt förut. Så jag redigerade det. Nu är det smart.)


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Inaktiv

När vi drog på Ubidays förra året, och körde en snabb vända till Mona och tillbaks, så var vakterna på John (eller var det Thomas?) som fan när han fotade. Men ni ser ju ut att ha haft världens fotosession där. Slaggis efter?


signatur
Medlem

Jonas: Turn that frown upside down!

Såvitt jag har förstått var ni där efter stängningsdags? Vi fick minsann inte ens komma fram till Mona Lisa, kön tog upp hela jävla rummet.

Antikvitet

Det var mig vakterna var på, och det var ju så lustigt, det stod massvis med folk och fotade men så fort jag lyfter kameran kommer han skrikandes! NO CAMERA!!!!

I år fick vi en specialtour av Louvren efter stängningsdags, det var rätt nice. Temat var da Vinci-koden och runt om i Louvren stod olika specialguider på vissa platser, som berättade om vad den platsen eller den tavlan hade med boken eller filmen att göra.

Jag hade (som ensam nordbo som det kom sig av en ödets nyck) fått pressackreditering för att fotografera, men det visade sig snart att alla fotade och ingen sa till. Så vi gick lös rejält på foton framför La Jaconde.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Sorry Gill, you missed out! We had a ball.


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

...vad är väl en bal snett under Louvren...


signatur

Hahaha! Alla bilderna är 9.74 av 10!!!

Tack, ädle riddare av den goda smaken!


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Varför så purken på sista bilden, herr Högberg?


signatur

Vincere vel mori.

Jag var ganska trött (klockan var väl närmare midnatt och jag hade gått upp 03:00 tidigare samma dag för att flyga ner till Paris) och ville egentligen bara åka till hotellet och sova.

Jag antar att jag kom på det i just det ögonblicket.


signatur

Kittens are for real!

1
Skriv svar