De saknade spelen till pc

Robot
Medlem
De saknade spelen till pc

*hoppas på duke!*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Håller med om vissa, men andra av dem har jag aldrig hört på tal. Diablo 3 vore fint


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Carmageddon 4 la dom ju också på is

Medlem

Jag vill ha MechWarrior5!!!! :evil:


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Vill ha diablo3

Medlem

Mechwarrior 5 och Mechwarrior 5 Mercenaries skulle sitta riktigt bra. Även om Mechwarrior 4: Mercenaries inte var någon riktigt höjdare igentlien men det var ruggit kul för det. Samt Carmageddon 4 som går tillbaka till rötterna med modern fysikmotor.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Diablo 3, StarCraft 2 och Duke Nukem! :$

Dessa vill man ju bara ha!

Medlem

StarCraft 2, Duke Nukem Forever och Elite 4. Det är allt jag begär!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Bravo:

Carmageddon 4 la dom ju också på is

Jo...jefligt synd..
TDR2000 var ju inte mycket att hurra för...

Inaktiv

DIAAAAAAAAAAAAAAAABLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 3

Medlem

Mafia 2 vill ja se


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Mafia 2 vill ja se

Du är inte ensammen om det, det är ett av ett gäng av spelen nämnda som vore kul att få se :/

Medlem

FALLOUT 3!!:up::up:
Starsiege: 2845!
X-COM: Alliance!

wow, får vi någonsin se dessa spel?

man kan ju alltid hoppas..

Inaktiv

Tribes 3! :evil:


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Tribes 3! :evil:

?

Medlem

Diablo 3 för min del. Men bara det inte blir MMO. Det har man fått nog av. Diablo 2 ägde före Diablo 1 som var gudomligt.

Inaktiv

diablo 3 är väl på gång...den välkända intevrtuuvuvn med den dära snubben som gjorde musiken i 2an har gjort musik till 3an blah blah yada yada


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Star Trek MMO!

Medlem
Skrivet av Hymer:

Mafia 2 vill ja se

:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Finns många spel på den listan man nästan skulle kunna död för att få se släppta.

Frågan är ju varför vi inte får se spel som dessa komma ut? De flesta spelen hade ju verkligen sålt bra och finns det då någon anledning att inte utveckla dem? Tänk ett nytt X-Com eller varför inte Fallout 3 ( ett riktigt fallout 3 inte något skräpigt bethesda hopkok) eller kanske ett Diablo 3? Jag hade iaf inte tvekat att springa ner och köpa ett ex på direkten och jag är säker på att jag knappast är ensam om det.

Nåja man kan bara hoppas på att de som har möjlighet till att utveckla dessa ovannämda spel också förstår att folk vill ha det och ser till så att det blir något av det.

oXo
Medlem

Jag vill ha Mechwarrior 5 (gärna 6, 7, 8, & 9 också)

Medlem

SHENMUE 3!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

MechWarrior 5 hade suttit fint, har ju spelat sönder 4:an med expansion
Samt Duke Forever, men det får väl ta den tid det behöver bara "Duke känslan" finns där.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

World of Starcraft.

Soldier of Fortune 3.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Helt klart DIABLO3..
Men blizzard har ju sin guldgruva i WoW just nu och många av de forna diablospelarna sitter ju framför WoW. Så det lär väl dröja ett tag till innan man får ånjuta DIABLO3. *Suck*


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

Duke Nukem Forever, det spel man har längtat efter sedan första infon och det var ett tag sen.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Tribes 3! :evil:

Second.

Medlem
Skrivet av Bravo:

Carmageddon 4 la dom ju också på is

2an är bland dom bästa spelen som man kan spela i LAN, tyvärr fungerar det inte så bra att hitta varann hade jag pengar skulle jag köpa rättigheten och fixa det spelet för dages slaktar barn...


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Inaktiv

Max Payne 3... :'(


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

123
Skriv svar