S.T.A.L.K.E.R. förglott

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R. förglott

goodis!
OMG OMG OMG OMG vart så jävulskt sugen av att läsa det här!

Visst dom har plockat bort mycket av det som man hoppats på, men verkar endå bli ett riktigt stämmningsfullt shooterrpg. Men en liten varningsflagga hissas av att betan var så fruktansvärt krävande och buggig...
Hoppas de hinner rensa koden innan release.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Bara 3 veckor kvar?! MY GOD! och som soulless säger, hoppas det flyter på och att de har rensat koden. *hoppas* Har väntat så länge, gör mig inte besviken!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mmm, längtar enormt! Blir en Samsung 226BW till detta och lite nya dator-delar

Inaktiv

23 mars är det väl som gäller?


signatur
Medlem
Skrivet av save:

23 mars är det väl som gäller?

"S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl (Stalker) Collectors Edition - [PC] [2007-03-23] 1 st á 449 kr"

Verkar så på ordern ^_^ Skönt att väntan är över snart

Fast fem veckor är ju "bara veckor bort" också

Inaktiv

Låter fint. Hoppas spelet är stabilt vid rlsen


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av save:

23 mars är det väl som gäller?

"S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl (Stalker) Collectors Edition - [PC] [2007-03-23] 1 st á 449 kr"

Verkar så på ordern ^_^ Skönt att väntan är över snart

Fast fem veckor är ju "bara veckor bort" också

Var beställde du collectors ed? Enquiring mind wanna know... Jag kan nog inte, som jag tidigare tänkt, hålla fingrarna borta från det här spelet!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Ohh ohh!! Jag tänker inte läsa genomgången, inga spoilers här inte! Måste nog köpa ny dator om jag ska kunna spela detta...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Beställer ni via http://www.stalker-game.se/ så får ni vanliga versionen (ej CE) billigare förresten hos webhallen, bara klicka på bilden till höger eller första artikeln.

Langos, jag kan säga att jag är väldigt nöjd med det jag läste, det enda artikeln går igenom är början och första uppdraget i detalj, sedan är det ganska suddigt runt kanterna.


signatur
Medlem

Wow... det är alltså på väg. Trodde att det skulle bli ett nytt DKF. Men det självklart köp.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av MenacE:

Var beställde du collectors ed? Enquiring mind wanna know... Jag kan nog inte, som jag tidigare tänkt, hålla fingrarna borta från det här spelet!

Webhallen har det

Medlem

There's also the question of how the game will perform on a technical level. We tried running our preview build on high-end machine with a dual-core CPU and GeForce 8800, and would routinely take 5 minutes to load a level before unceremoniously crashing. We eventually ended up running the game at a low-res 800x600 setting on a older XPS Dell 500, getting maybe 20 frames a second and crashing every 15 minutes or so (which kept us from progressing too far into the game).

Hoppas de har fixat detta. :-/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

There's also the question of how the game will perform on a technical level. We tried running our preview build on high-end machine with a dual-core CPU and GeForce 8800, and would routinely take 5 minutes to load a level before unceremoniously crashing. We eventually ended up running the game at a low-res 800x600 setting on a older XPS Dell 500, getting maybe 20 frames a second and crashing every 15 minutes or so (which kept us from progressing too far into the game).

Hoppas de har fixat detta. :-/

Ett spel med sådanna problem släpps antagligen inte.. Men vem vet? Det är väl bara o hoppas som du sa

WeX
Medlem

det måste finnas anledning att de väntade så länge, då kan de inte ha kvar så seriösa fel.


signatur

Boom headshoot!

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av Tybalt:

There's also the question of how the game will perform on a technical level. We tried running our preview build on high-end machine with a dual-core CPU and GeForce 8800, and would routinely take 5 minutes to load a level before unceremoniously crashing. We eventually ended up running the game at a low-res 800x600 setting on a older XPS Dell 500, getting maybe 20 frames a second and crashing every 15 minutes or so (which kept us from progressing too far into the game).

Hoppas de har fixat detta. :-/

Ett spel med sådanna problem släpps antagligen inte.. Men vem vet? Det är väl bara o hoppas som du sa

du har inte spelat eller sett Big Rigs: Over the Road Racing? När man ändå talar om buggiga spel som släppts ut på marknanden

Jh
Medlem

Nu vart man ju riktigt sugen.. Hoppas bara att det kommer att flyta på direkt ur lådan..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

du har inte spelat eller sett Big Rigs: Over the Road Racing? När man ändå talar om buggiga spel som släppts ut på marknanden

Näe?

Medlem

^-- Då har du ingen rätt att göra uttalanden som "Ett spel med sådanna problem släpps antagligen inte.. " hehe

Medlem

[viskar]e ni lite snabba nu så kan ni få tag på en nyckel till betan[/viskar]


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

[viskar]e ni lite snabba nu så kan ni få tag på en nyckel till betan[/viskar]

[skriker]HURDÅ?! :D:D:D:D[/skriker]

Medlem

hehe, i say no more

[lågmäld lite irriterad ton]Det är inget problem för en äkta stalker fan att ta reda på[/lågmäld lite irriterad ton]


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Gör lite research.


signatur
Medlem

Mäh :\ PÅ THQs hemsida finns de inget. Ifall man klickar in på tävlingssidan kommer ingenting upp. Sen aa.. mer har jag inte hittat

[mummla]Mummel[/mummla]

Inaktiv
Skrivet av Soulless:

Men en liten varningsflagga hissas av att betan var så fruktansvärt krävande och buggig...
Hoppas de hinner rensa koden innan release.

Pratar du om betan som släpptes för 3år sedan eller har det kommit en ny?
Då var det imo faktiskt ganska bra, såg ut och fungerade ungefär som HL2 bortsett från att det var lite snålt med banor. Får hoppas de jobbat hårt senaste 3åren så det blir ett riktigt höjdarspiel.

Medlem
Skrivet av Chimme:
Skrivet av Soulless:

Men en liten varningsflagga hissas av att betan var så fruktansvärt krävande och buggig...
Hoppas de hinner rensa koden innan release.

Pratar du om betan som släpptes för 3år sedan eller har det kommit en ny?
Då var det imo faktiskt ganska bra, såg ut och fungerade ungefär som HL2 bortsett från att det var lite snålt med banor. Får hoppas de jobbat hårt senaste 3åren så det blir ett riktigt höjdarspiel.

menar betan som dom skrev om i previewen ovan


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar