Command & Conquer 3 framför filmkameran

Robot
Medlem
Command & Conquer 3 framför filmkameran

<3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

*snark* Giiiiif Supreme commander! Det RTS jag kommer inhandla iaf, ingen EA besudlad produkt för mig iaf.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Alla vet ju att EA Är

Men kanske det här blir ett bra C&C spel äntligen...

Jag satsar iaf på Supreme Commander

Medlem

äh fan supreme commander e coolt på trailersen men har testat beta demot och det var mmm inte alls så stor skillnad från total anhilation, vissa grejjer kändes tom sämre som att nuke missiler hade en begränsad range fan tacka vet jag c&c generals där det bara e att droppa ner var som helst fast Sc kommer ju bli stort ändå tror jag. Men det blir säkert ändå att man skaffar sig lite av varje nu när man jobbar som ett djur på dagarna och cashar in lite

Medlem

Ja jag säger då det, jag tror faktiskt ea kan lyckas med detta...
Jag längtar iaf mars kommer bli en grym månad i år


signatur

Nämen!

Medlem

Kommer köpa C&C3 bara för att ha alla C&C spelen i min samling. Men egentligen vet jag inte varför alla klagar så fort EA släpper något. Visst, NFS, Sims och BF mjölkar de som bara den, men det är ju faktiskt 4 år sen förra C&C spelet, och det hade inte enns med de gamla spelen att göra! Dessutom så var det EA som gjorde de första spelen också (eller ok, de gjorde det inte, men de ägde företaget som gjorde't), så jag litar faktiskt på att det kan bli bra. Är dock inte så spec förtjust i den nya rasen, tror att den kan förstöra det hela lite..

Supreme Commander kommer dock bli grymmare

Medlem

Mars verkar bli en överproduktiv månad.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Hade det inte varit EA så hade det varit något annat företag som folk klagade på. Samma sak med Google. Alla gillade det förr, men nu när det börjar bli stort så ska folk klaga.

Medlem

Vem klagar eg på Google? :S

Medlem

Det har inte med att företaget är stort att göra. Det har med själva receptet att köpa upp ett framgångsrikt företag med en framgångsrik spelserie, varvid de människor som gjorde spelen bra slutar/sparkas, därefter släpper man usla uppföljare i spelserien som inte är värda namnet.
Sedan lägger man ofta ned spelserierna när ens värdelösa uppföljare inte säljer, och behåller rättigheterna. På så sätt dödar man effektivt bra spel, och retar upp spelfans.

Det är inte bara EA som gör såhär. Många, många spelföretag som gjorde underbara spel på 80- och 90-talen har blivit uppköpta och körda i botten, med deras spelarv förvanskat eller utraderat.
Några exempel:
Microprose, Psygnosis, Westwood, New World Computing, SSI etc.

Det är ju faktiskt så att de stora företagen tjänar på att köpa upp och eliminera konkurrenter som har en möjlighet att göra bra spel som tar fokus från deras egna, mediokra.

Inaktiv

Det ända jag kan klaga på när det gäller EA är deras otroligt dåliga livslängd på sina spel, framför allt att tillhandahålla servrar. Finns många produkter jag har i ägo från EA som dom inte har några servrar till att spela online på längre.

Inaktiv

Bra skrivit Forcie...

Medlem
Skrivet av Forcie:

Det har inte med att företaget är stort att göra. Det har med själva receptet att köpa upp ett framgångsrikt företag med en framgångsrik spelserie, varvid de människor som gjorde spelen bra slutar/sparkas, därefter släpper man usla uppföljare i spelserien som inte är värda namnet.
Sedan lägger man ofta ned spelserierna när ens värdelösa uppföljare inte säljer, och behåller rättigheterna. På så sätt dödar man effektivt bra spel, och retar upp spelfans.

Det är inte bara EA som gör såhär. Många, många spelföretag som gjorde underbara spel på 80- och 90-talen har blivit uppköpta och körda i botten, med deras spelarv förvanskat eller utraderat.
Några exempel:
Microprose, Psygnosis, Westwood, New World Computing, SSI etc.

Det är ju faktiskt så att de stora företagen tjänar på att köpa upp och eliminera konkurrenter som har en möjlighet att göra bra spel som tar fokus från deras egna, mediokra.

Bara så att vem som INTE läste det här SKA läsa det.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Det har inte med att företaget är stort att göra. Det har med själva receptet att köpa upp ett framgångsrikt företag med en framgångsrik spelserie, varvid de människor som gjorde spelen bra slutar/sparkas, därefter släpper man usla uppföljare i spelserien som inte är värda namnet.
Sedan lägger man ofta ned spelserierna när ens värdelösa uppföljare inte säljer, och behåller rättigheterna. På så sätt dödar man effektivt bra spel, och retar upp spelfans.

Det är inte bara EA som gör såhär. Många, många spelföretag som gjorde underbara spel på 80- och 90-talen har blivit uppköpta och körda i botten, med deras spelarv förvanskat eller utraderat.
Några exempel:
Microprose, Psygnosis, Westwood, New World Computing, SSI etc.

Det är ju faktiskt så att de stora företagen tjänar på att köpa upp och eliminera konkurrenter som har en möjlighet att göra bra spel som tar fokus från deras egna, mediokra.

AMEN!!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men lägg ner gnället. Kom istället på ett lösning på problemet om det inte passar er...

Snart whineas det i vartenda jäkla tråd på FZ.

Inaktiv
Medlem

Vet att det är EA, men asså seriöst, det här måste införskaffas.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Men lägg ner gnället. Kom istället på ett lösning på problemet om det inte passar er...

Snart whineas det i vartenda jäkla tråd på FZ.

LOL. Kom med en lösning.

Aaa, efter jag ska lösa alla krig i världen och uppfina en MAT maskin för afrika, ska jag ta hand om det har.

lol, älskar folk som skriver sluta gnälla och försök att hjälpa istället när det gäller problem som DET GÅR FAN INTE att lösa.

lol!!

P.S:

Vi gnäller - vi hjälper lösa problemet i det här fallet

GNÄLL OCH KÖP INTE DERAS SPEL.

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Men lägg ner gnället. Kom istället på ett lösning på problemet om det inte passar er...

Snart whineas det i vartenda jäkla tråd på FZ.

LOL. Kom med en lösning.

Aaa, efter jag ska lösa alla krig i världen och uppfina en MAT maskin för afrika, ska jag ta hand om det har.

lol, älskar folk som skriver sluta gnälla och försök att hjälpa istället när det gäller problem som DET GÅR FAN INTE att lösa.

lol!!

P.S:

Vi gnäller - vi hjälper lösa problemet i det här fallet

GNÄLL OCH KÖP INTE DERAS SPEL.

Hur skall du ha det nu? Går det att lösa problemet eller inte?

Medlem

Är de bara för mig det nya filarkivet går väldigt segt?

Brukade tanka i runt 1.8MBps och nu går de i ca 200kBps.

Medlem

1346KB/s just precis nu för några sekunder sedan ... nyss... typ.

Medlem
Skrivet av BoZo:

Är de bara för mig det nya filarkivet går väldigt segt?

Brukade tanka i runt 1.8MBps och nu går de i ca 200kBps.

jag får 4.5MB / sec

Medlem

Tycker man har rätten att whina lite om situationer där uppföljare av en spelserie inte skapas av dem originella skaparna. specielt då vi vet att EA har floppat ihjäl många spel, även om dem gjort vissa någolunda bra

Enligt mej så tror jag spelet kommer floppa om man ska jämnföra det som en uppföljare till serien då.. som jag sagt ett flertal gånger tidigare, så ser det för mycket ut som generals i spelstilen, för mycket ''massive slaughter'' enligt mej.
hoppas bara spelet blir väldigt moddbart, så man kan modda spelet till sin egen spelstil

kommer i alla fall bli ett givet köp till min samling, och vem vet egentligen kanske blir kul endå?

Medlem

Går i 2.2 Mb/sek... Men angående spelet så kommer jag nog helt klart köpa det... Liksom! Kane.. Tänker nog köpa det bara för att få se filmerna.

Medlem
Skrivet av ghoül:

Tycker man har rätten att whina lite om...

Ja men är mängden whine rimlig. Det bli ofta mer än lite. En person med lite vett i skallen säger "Ja, det var synd att det gick si med så" Där skall det ta slut. Släpp det. Move on.
Var istället glada över att ni fått spela de bättre delarna i serien och slute bete er som borskämda ungar som gnäller tills mamma köper leksaken. Hon kommer ALDRIG att "köpa leksaken". Fatta.
(översättning: Ni kommer aldrig att få som ni vill)

Medlem

Tycker det ser rätt tråkigt ut! Anar en kalkon..

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av ghoül:

Tycker man har rätten att whina lite om...

Ja men är mängden whine rimlig. Det bli ofta mer än lite. En person med lite vett i skallen säger "Ja, det var synd att det gick si med så" Där skall det ta slut. Släpp det. Move on.
Var istället glada över att ni fått spela de bättre delarna i serien och slute bete er som
borskämda ungar som gnäller tills mamma köper leksaken. Hon kommer ALDRIG att "köpa leksaken". Fatta.
(översättning: Ni kommer aldrig att få som ni vill)

haha ta det lugnt, alla har ju ett barn inom sig, bara släppta ut ditt

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av ghoül:

Tycker man har rätten att whina lite om...

Ja men är mängden whine rimlig. Det bli ofta mer än lite. En person med lite vett i skallen säger "Ja, det var synd att det gick si med så" Där skall det ta slut. Släpp det. Move on.
Var istället glada över att ni fått spela de bättre delarna i serien och slute bete er som borskämda ungar som gnäller tills mamma köper leksaken. Hon kommer ALDRIG att "köpa leksaken". Fatta.
(översättning: Ni kommer aldrig att få som ni vill)

jag tänkte gå till dice's kontor i södermalm i Stockholm och knaka på dörren och när dom öppnar slänga in mina BF2 spel och säga att ni kan ta ert skit tillbaka och jag vill inte ens ha mina pengar tillbaka. men kommer det ändra nåt?

NEJ, men om alla i Sverige som är förbannade på dom skulle göra det, kanske då.
Men istället köper alla deras nya spel som kommer från EA kossan.

Folk är tysta. dom betalar för att äta skit och sen håller skäften.

Så jag får gnälla hur mycket jag vill.

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av ghoül:

Tycker man har rätten att whina lite om...

Ja men är mängden whine rimlig. Det bli ofta mer än lite. En person med lite vett i skallen säger "Ja, det var synd att det gick si med så" Där skall det ta slut. Släpp det. Move on.
Var istället glada över att ni fått spela de bättre delarna i serien och slute bete er som
borskämda ungar som gnäller tills mamma köper leksaken. Hon kommer ALDRIG att "köpa leksaken". Fatta.
(översättning: Ni kommer aldrig att få som ni vill)

haha ta det lugnt, alla har ju ett barn inom sig, bara släppta ut ditt

hahahaha

12
Skriv svar