Penumbra ska säljas via GamersGate

Robot
Medlem
Penumbra ska säljas via GamersGate

Det låter väldigt vettigt, ett så litet företag med ett så speciellt spel har inget att vinna på att använda sig av en vanligt distibutör eftersom sådana avtal ofta kräver att ett spel ska säljas i ett visst antal tusen ex innan utvecklaren ens får en krona. Dessutom kanske de kan pressa priset lite också...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Kommer baske mig troligen köpa det. Det är överlägset det mest skrämmande spelet jag kört. Nu pratar jag inte endast om plötsliga anfall utan om atmosfären som sjunker in i en och man är rädd även utanför dess action.

Rekommenderar demot starkt.

Inaktiv

demot va jävligt roligt....den dära vanliga penumbra...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Är det ett "monster hoppar fram-skräck" alla Doom 3 eller är det psykologiskt terroriserande? Jag avskyr nämligen det tidigare.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv
Skrivet av skribb:

Är det ett "monster hoppar fram-skräck" alla Doom 3 eller är det psykologiskt terroriserande? Jag avskyr nämligen det tidigare.

Mycket skuggor och ljud. Det är inte kötta skumma monster a'la Doom3.


signatur
Medlem
Skrivet av skribb:

Är det ett "monster hoppar fram-skräck" alla Doom 3 eller är det psykologiskt terroriserande? Jag avskyr nämligen det tidigare.

"Nu pratar jag inte endast om plötsliga anfall utan om atmosfären som sjunker in i en och man är rädd även utanför dess action."

Det är some Save sa, mycket skräck utanför själva dödandet av monster. Det negativa är att de blir mycket med skrämmande än te.x doom 3.
Själv har jag inte kört klart hela demot

1
Skriv svar