De tio hetaste Xbox 360-spelen 2007

Robot
De tio hetaste Xbox 360-spelen 2007

Turen har kommit till att lista de tio hetaste Xbox 360-exklusiva spelen som förhoppningsvis kommer att släppas under 2007. Listan består både av säkra och mindre säkra kort, men en sak är då säker, om alla dessa spel släpps under 2007 och lever upp till hypen har Xbox 360-ägare mycket gott att se fram emot.


Medlem
De tio hetaste Xbox 360-spelen

Ta bort Blue Dragon och Lost Odysse och stoppa in Army of two och Interstellar Marines istället så har ni typ min lista
Halo3 kommer dock som bäst bara på 10e plats oxå.

Edit: Länken i artikeln leder till någon Wii tråd....


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Undrar vart spel som Assasin's Creed, GTA och Alan Wake tog vägen...

Medlem
Skrivet av Picke:

Undrar vart spel som Assasin's Creed, GTA och Alan Wake tog vägen...

Inte så stor koll, men kan det vara så att de inte får vara med på listan pga att de inte är xbox360 exklusiva?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Picke:

Undrar vart spel som Assasin's Creed, GTA och Alan Wake tog vägen...

Inte så stor koll, men kan det vara så att de inte får vara med på listan pga att de inte är xbox360 exklusiva?

Så sant, så sant..

Inaktiv
Skrivet av LocSin:

Ta bort Blue Dragon och Lost Odysse och stoppa in Army of two och Interstellar Marines istället så har ni typ min lista
Halo3 kommer dock som bäst bara på 10e plats oxå.

Edit: Länken i artikeln leder till någon Wii tråd....

/Signed.

Medlem

Mass effect, give now


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Mass Effect är anledningen till att jag ska köpa en 360
Iofs, det är kanske anledningen till att jag ska köpa HDTV också..

Undrar när det släpps...

Medlem

Mass Effect, Blue Dragon och Lost Odyssey!!!
Eternal Sonata ser skoj ut det med.


signatur
Medlem
Medlem

Mass Effect, Bio Shock, Alan Wake, Kane & Lynch och Brothers In Arms: Hell's Highway blir det nog för mig. De är ju iofs kanske inte 360 exklusiva.

Medlem

Halo 3 förjänar inte att komma på 2:a plats. Halo och Halo 2 måste vara dom tråkigaste spel jag spelat. 3:an kommer knappast bidra till något nytt och jag tänker inte köpa det inte ens om jag skulle få pengar för att spela det.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Mass Effect. Vet inte vad man ska tycka om det igentligen. Det har en lite väl hög hype faktor och jag kan väl inte säga att allt detta snack om hur mycket dialog istället för vanlig text är nåt att hurra för. Låter mest som ett gigantiskt steg bakåt för ett rollspel... Men men kan ju fortfarande bli bra spel men tror inte på något vidare djupt rollspell.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kane & Lynch: Dead Men

Army of Two

Assassin's Creed

Medlem

Mass Effect ser helt underbart ut!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Skoj att det verkar komma så många intressanta spel till 360'n i år. Den verkar ha fått luft under vingarna ordentligt nu.

Wii's lista under 2007 var ju, enligt min smak, inte på långa vägar lika intressant.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Mass Effect verkar onekligen intressant. Hade inte kollat upp så mycket om det tidigare men nu när jag ser vilka som utvecklar det blev det genast mer intressant.

Inaktiv

Spelen som jag längtar mest efter är Blue Dragon och Lost Odysse.

Inaktiv
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Picke:

Undrar vart spel som Assasin's Creed, GTA och Alan Wake tog vägen...

Inte så stor koll, men kan det vara så att de inte får vara med på listan pga att de inte är xbox360 exklusiva?

Alan Wake är lika 360 exklusivt som Too Human, men nog fan så mer intressant än Banjo Kazooie. Ett spel man, förutom en förrenderad trailer, inte sett nått av.. Men det är ju "FZ's" lista så...

Medlem

Bah, jag ville se Crackdown på listan!

Inaktiv
Skrivet av dullen:

alan wake?!

... kommer inte under 2007, enligt en av utvecklarna.

Flakmonkey
Skrivet av Picke:

Alan Wake är lika 360 exklusivt som Too Human, men nog fan så mer intressant än Banjo Kazooie. Ett spel man, förutom en förrenderad trailer, inte sett nått av.. Men det är ju "FZ's" lista så...

Alan Wake kommer till PC

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Bah, jag ville se Crackdown på listan!

Haha, du måste skämta.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Bah, jag ville se Crackdown på listan!

Har vi kollat på samma spel? Crackdown ser ut att bli det sämsta spelet som släppts på flera år. Lite överdrivet kanske men det ser inte bra ut på något ställe, skulle inte ens ta emot det om jag fick det gratis.

Medlem

Så så crackdown e lite underhållande iaf i ca 5 min

Eternal Sonata verkar onekligen intressant.

Blue Dragon blir givet köp, går och väntar som bara den.

Lost Odyssey verkar kunna bli en höjdare lite osäker dock.

Mass Effect blir nog ett köp med, jag gillar dock inte "sci-fi" framtids böset, men kan ändra mig.

Halo 3 blire ett köp, måste ju se slutet på serien.

Banjoo Kazooie måste jag ha, bara ett måste.

För övrigt tror jag väldigt mycket på spel som

GTA4
Alan Wake
Assasins Creed
Army of Two
Kane and Lynch.

Det blir ett dyrt men förbaskat spelrikt och glatt år till Xbox360.
Tror mer och mer på en tydlig seger för microsoft.


signatur

Nämen!

Medlem

Fable 2 någon? Kanske inte dyker upp förrän nästa år...


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av r4z0r:

Fable 2 någon? Kanske inte dyker upp förrän nästa år...

Får hoppas att det kommer snart. Fable är ett av mina favorit spel till Xbox Ser dessutom fram emot Halo 3 och Halo Wars. Tho, prioritering nr 1 är såklart Assassins Creed, helt klart.


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Eternal Sonata! Hoppas det släpps lite mer info om det spelet snart.

Medlem
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av the wookiee:

Bah, jag ville se Crackdown på listan!

Har vi kollat på samma spel? Crackdown ser ut att bli det sämsta spelet som släppts på flera år. Lite överdrivet kanske men det ser inte bra ut på något ställe, skulle inte ens ta emot det om jag fick det gratis.

Har du ens provat demot? På bilderna ser det inte mycket ut för världen men det är i princip samma spel som GTA, fast istället för en små gangster är du en super polis. Hoppa mellan hustaken och kasta bilar på folk osv. Dessutom har det coop. Så vette fan vilket spel du snackar om. Visst det är inte bäst men demot var iallafall riktigt underhållande.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

okej, vart är ut 3?

12
Skriv svar