De tio hetaste Xbox 360-spelen 2007

Inaktiv

Fansen var inte nådiga mot Mass effect på Codex


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av the wookiee:

Bah, jag ville se Crackdown på listan!

Har vi kollat på samma spel? Crackdown ser ut att bli det sämsta spelet som släppts på flera år. Lite överdrivet kanske men det ser inte bra ut på något ställe, skulle inte ens ta emot det om jag fick det gratis.

Har du ens provat demot? På bilderna ser det inte mycket ut för världen men det är i princip samma spel som GTA, fast istället för en små gangster är du en super polis. Hoppa mellan hustaken och kasta bilar på folk osv. Dessutom har det coop. Så vette fan vilket spel du snackar om. Visst det är inte bäst men demot var iallafall riktigt underhållande.

Håller med, demot är riktigt skoj! Blir ett köp så fort det kommer, klart mycket roligare än GTA: SA.
Skit skoj att vara och skutta bland hustaken och hoppa ner mitt bland en bunt skurkar och sen sparka och slå dem så de faller handlöst ner från byggnaden ner i backen!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Meh, spelet är roligt i cirka 10 minuter tills man inser att det är samma sak om och om igen.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Har du ens provat demot? På bilderna ser det inte mycket ut för världen men det är i princip samma spel som GTA, fast istället för en små gangster är du en super polis. Hoppa mellan hustaken och kasta bilar på folk osv. Dessutom har det coop. Så vette fan vilket spel du snackar om. Visst det är inte bäst men demot var iallafall riktigt underhållande.

Nej jag har inte provat demot men jag har sett nästan alla gameplay videos dom släppt. Ett spel med kassa animationer, rubbad fysik och till synes ointressant gameplay och grafik är inte direkt lockande. Speciellt inte när det ser ut som en gta clon och jag redan tröttnat på gta konceptet sålänge det inte utvecklas till något mer intressant.
Spel där man pangar och spränger saker finns ju i överflöd så även om det kanske är kul några minuter så finns det ju massor av andra bättre spel att vänta på. Det är min åsikt i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Meh, spelet är roligt i cirka 10 minuter tills man inser att det är samma sak om och om igen.

Till skillnad från GTA, menar du?


signatur
Medlem

Det är bra, Mass Effect itopp, blev lite orolig när jag bläddrade sidor och inte såg spel som Assassin's Creed, Bio Shock etc, men märkte senare att det bara var exklusive titlar som var med på listan.. :). Mass Effect är f.ö min anledning till att köpa 360n snart. Men självklart finns det grymt mycket andra bra spel. \o/ yay.

Medlem
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av Wardancer:

Har du ens provat demot? På bilderna ser det inte mycket ut för världen men det är i princip samma spel som GTA, fast istället för en små gangster är du en super polis. Hoppa mellan hustaken och kasta bilar på folk osv. Dessutom har det coop. Så vette fan vilket spel du snackar om. Visst det är inte bäst men demot var iallafall riktigt underhållande.

Nej jag har inte provat demot men jag har sett nästan alla gameplay videos dom släppt. Ett spel med kassa animationer, rubbad fysik och till synes ointressant gameplay och grafik är inte direkt lockande. Speciellt inte när det ser ut som en gta clon och jag redan tröttnat på gta konceptet sålänge det inte utvecklas till något mer intressant.
Spel där man pangar och spränger saker finns ju i överflöd så även om det kanske är kul några minuter så finns det ju massor av andra bättre spel att vänta på. Det är min åsikt i alla fall.

Håller med MammaMu, sett massa ingame videos och följt utvecklicken och det verkade mer och mer crap bara. Tankade ner demot för jag sat themma hade tråkigt, OJ! vad överraskad jag blev. Detta blir ett garanterat köp. Vilket lir!

Medlem
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av Wardancer:

Har du ens provat demot? På bilderna ser det inte mycket ut för världen men det är i princip samma spel som GTA, fast istället för en små gangster är du en super polis. Hoppa mellan hustaken och kasta bilar på folk osv. Dessutom har det coop. Så vette fan vilket spel du snackar om. Visst det är inte bäst men demot var iallafall riktigt underhållande.

Nej jag har inte provat demot men jag har sett nästan alla gameplay videos dom släppt. Ett spel med kassa animationer, rubbad fysik och till synes ointressant gameplay och grafik är inte direkt lockande. Speciellt inte när det ser ut som en gta clon och jag redan tröttnat på gta konceptet sålänge det inte utvecklas till något mer intressant.
Spel där man pangar och spränger saker finns ju i överflöd så även om det kanske är kul några minuter så finns det ju massor av andra bättre spel att vänta på. Det är min åsikt i alla fall.

Håller med MammaMu, sett massa ingame videos och följt utvecklicken och det verkade mer och mer crap bara. Tankade ner demot för jag sat themma hade tråkigt, OJ! vad överraskad jag blev. Detta blir ett garanterat köp. Vilket lir!

Det är ju alltid roligare att spela ett spel än att kolla på Om jag köper Crackdown vid release vette fan men nog blir de ett köp nån gång. Själv så väntar jag på Halo 3, Mass Effect, Alan Wake och GTA4.

12
Skriv svar