En miljon PS3 redan på releasedagen

Robot
En miljon PS3 redan på releasedagen
Inaktiv
En miljon PS3 redan på releasedagen

E ju bra när ingen köper dem...

Medlem

Överblivet från resten av världen?

Nah, fint att Sony får ordning på sitt shit. Jag är nog för övrigt en av de fem som tycker att PS3:an har ett grymt bra pris för vad man får (även om jag inte kommer att köpa den).


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

om jag läste rätt från länken så står det att europa får 1 miljon enheter och att 220 000 av dem går till storbrittanien


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Vad ska butikerna göra av med alla dem Playstation 3-maskinerna??

Inaktiv

Butikerna ska sälja dem.
Europe releasen kommer troligtvis att visa bättre siffror eftersom de första intressanta spelen släpps samtidigt (enligt mig).

Dock så har det sålts mellan 1.34m - 1.63m ps3.

Medlem

Riktigt bra nyheter då kanske de flesta som vill ha en ps3 får en också Mars blir en trevlig spelmånad.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Riktigt bra nyheter då kanske de flesta som vill ha en ps3 får en också Mars blir en trevlig spelmånad.

Håller med!

Boka min igår, hoppas man får.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Jag bokade min minuten webhallen la upp ps3 på sidan Så jag hoppas min bokning ligger kvar

Flakmonkey
Skrivet av BlackBurn:

Jag bokade min minuten webhallen la upp ps3 på sidan Så jag hoppas min bokning ligger kvar

Gjorde jag också, men nu har jag chansen att få en köpt åt mig i USA för 4500 så kommer inte använda min förhandsbokning känns det som...

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av BlackBurn:

Jag bokade min minuten webhallen la upp ps3 på sidan Så jag hoppas min bokning ligger kvar

Gjorde jag också, men nu har jag chansen att få en köpt åt mig i USA för 4500 så kommer inte använda min förhandsbokning känns det som...

Kolla på Walmarts hemsida, har erbjudande.

Du får en 60 GB konsol, en xtra dosa + 5 spel + 2 blue ray filmer för ca 1000 dollar


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

...så PS3 är regionsfri?


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av noaxark:

...så PS3 är regionsfri?

För PS3 spela ja... vet ej hur det är med PSone och 2, filmer funkar dock ej.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Ja den är precis som psp spelen är det fast inte filmerna.

Flakmonkey
Skrivet av noaxark:

...så PS3 är regionsfri?

Spelet är regionsfria, PS3-spelen alltså... PS2, PS1, DVD och blu-ray-filmer är inte regionsfria, men för mig är det bara bra, då kan jag lira mina amerikanska PS2 och PS1-spel på den, samt importera blu-ray filmer när det börjar bli mer aktuellt Enda nackdelen som jag ser det är DVD-filmerna, men då kan jag använda vanlig DVD-spelare eller någon konsol som klarar det

:edit:
Här måste man vara snabb alltså ^^

Medlem

haha ja typ 3 pers skrev på samma gång ^^

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av noaxark:

...så PS3 är regionsfri?

:edit:
Här måste man vara snabb alltså ^^

haha, lmao.

sj är jag bra sugen på en ps3, men först får det bli datorn sedan ps3 och en HD TV, någon gång i höst om allt går väl


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Philip:

Vad ska butikerna göra av med alla dem Playstation 3-maskinerna??

Skrivet av DrOnd:

Butikerna ska sälja dem.

Du är inte särskilt snabbtänkt är du?

Inaktiv

hahaha tror inte ett skit på detta...

dom kommer att misslyckas med detta....dom har inte hållit nånting av vad dom "lovat" tidigare...
vi ska skicka så och så många......
30 dagar senare...
nää...vi klarade visst bara så här lite -_-

sony.....hah..snarare phony kan ni inte ljuga lite till va?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jag behöver bara en


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

hahaha tror inte ett skit på detta...

dom kommer att misslyckas med detta....dom har inte hållit nånting av vad dom "lovat" tidigare...
vi ska skicka så och så många......
30 dagar senare...
nää...vi klarade visst bara så här lite -_-

sony.....hah..snarare phony kan ni inte ljuga lite till va?

Härlig inställning, visst har dem sagt många fel release-datum förr, men nu verkar det som om produktionen har börjat funka väl.
Om det här är ett officielt uttalande, är jag 99% säker på att det kommer hända/lyckas.

Medlem

Jag bokade min så fort jag kunde jag med...jag frågade sen ungefär vilken plats jag låg på i listan och då var jag på ca 100:e plats likförbannat.. så nog F-N finns det en hel del som har förbokat PS3 allt..

Men det blir ju lite slantar med ett spel och en bättre kabel måste jag säga... men det är det VÄRT!

Om jag inte minns fel så blev det runt 5-5500 för PS2 på releasedagen med ett spel och minneskortet... så så jävla dyrt är det inte...

Dessutom så vinner man om man har mest prylar när man dör:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Dessutom så vinner man om man har mest prylar när man dör:-)

Haha så sant.

Prata med dem på Discshoper, de sa att de skulle vara lungt att få, eftersom de hade pratat med Sony som sa att de skulle komma ett "gäng".


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Jag bokade min så fort jag kunde jag med...jag frågade sen ungefär vilken plats jag låg på i listan och då var jag på ca 100:e plats likförbannat.. så nog F-N finns det en hel del som har förbokat PS3 allt..

Men det blir ju lite slantar med ett spel och en bättre kabel måste jag säga... men det är det VÄRT!

Om jag inte minns fel så blev det runt 5-5500 för PS2 på releasedagen med ett spel och minneskortet... så så jävla dyrt är det inte...

Dessutom så vinner man om man har mest prylar när man dör:-)

Ju, ny TV också för den delen :crazy:
jag har nog mer tålamod än mod, det blir till att vänta ett tag, mer ekonomiskt så dessutom (syftar då mest på sänkta TV-priser).


signatur

yolo

Medlem

Synd bara att de där j*vla svin*n tar så svinigt betalt för konsol fan!!! Men allvarligt nästan 7000kronor va.....! Va ska man säga.....

Redaktör

7000 är mycket pengar, men inte ett dugg märkligt - ny teknologi är alltid dyr. Ta processorer, cd-/dvd-brännare och annat, kostar/kostade bra många tusenlappar när de är/var färska. Problemet med PS3 är att den hade mått bättre av att släppas blu-ray gått ner i pris och blivit etablerat, om kanske 6-12 månader. Men som konsument är det inget problem, bara att vänta med köpet. Priset kommer utan tvekan sjunka. Och vill man vara först med det senaste - tja, då är det bara att bita ihop och pröjsa.


signatur
Medlem

Sant så sant..

Medlem

"aldrig tidigare under konsolhistorien har det funnits så många exemplar av en konsol tillgängliga i Europa direkt på premiärdagen."

HAHAHA! Dom flyttar fram releas datumet och sen så skryter dom

Flakmonkey
Skrivet av jehuty:

"aldrig tidigare under konsolhistorien har det funnits så många exemplar av en konsol tillgängliga i Europa direkt på premiärdagen."

HAHAHA! Dom flyttar fram releas datumet och sen så skryter dom

Skillnaden mellan skryt och konstaterande av fakta är hårfin

Medlem

Tror att högst hälften av miljonen blir sålda..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

12
Skriv svar