Nytt Red Faction på gång

Robot
Inaktiv
Nytt Red Faction på gång

Om dom kör original gänget....WOW!
Om dom använder gruppen bakom tvåan....Instant-Kalkon!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Ja, ettan är grym, finns fortfarande inte något spel man kan spränga i stort sett det mesta?
Tvåan är däremot inget att hänga i granen, grafiken var t.o.m. sämre än ettan liksom.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Yep 1:an var kung speciellt demo banan med glashuset. Satt bara och dräglade över den heh


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hehe, GeoMod funktionen vad var som lyfte Red faction...och dock kan man ju inte säga det samma om tvåan som mer eller mindre hade glömt det... (visst, det existerade, men i en mycket liten skala)

Men jag antar att det inte kommer till PC...isånnafall nån skräpig konvertering..

Inaktiv

Ahh, destructible environment!


signatur
Medlem

*Älskade 1:an*

Medlem

Hoppas att det blir lika bra som ettan.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Om dom kör original gänget....WOW!
Om dom använder gruppen bakom tvåan....Instant-Kalkon!

nuff said

Medlem

Var det inte Volition som gjorde både ettan och tvåan? Spelade aldrig tvåan så har ingen koll. Själv sitter jag och drömmer om att de ska ta sig i kragen och göra ett nytt rymdspel.. *tittar nostalgiskt på Freespace 1-2* De va tider det!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Om dom kör original gänget....WOW!
Om dom använder gruppen bakom tvåan....Instant-Kalkon!

AMEN BROTHER!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av LocSin:

Var det inte Volition som gjorde både ettan och tvåan? Spelade aldrig tvåan så har ingen koll. Själv sitter jag och drömmer om att de ska ta sig i kragen och göra ett nytt rymdspel.. *tittar nostalgiskt på Freespace 1-2* De va tider det!

Tror det, men 2:an var väl mer eller mindre en konsolportning. Hoppas dock på ett nytt och bra spel. 1:an var riktigt kul.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Om dom kör original gänget....WOW!
Om dom använder gruppen bakom tvåan....Instant-Kalkon!

w0rd!

Medlem

Ja om det blir en uppföljare till 2an säger jag bara morsning goodbye orkade inte ens köra färdigt skiten men 1an var guld skojsigt att slänga c4 på gubbarna och detonera

Medlem
Medlem

Jag körde ettan som fan, hur kul som helst! Speciellt i multiplayer! Man gjorde egna tunnlar rätt igenom banan för att överraska fienden, ruggigt kul!

Test-banan var ju grymt ball också. Bara jag som gjorde en tunnel upp på väggen på sidan för att sedan rensa åvanför taket och sen spränga en sista bit så att hela taket ramlade ner på huset? Så jävla ballt gjort!
Bland det snyggaste glas-splittret jag sett också. Mumma!

Medlem

Red Faction's geomod + multi core processorer + moderna fysik motorer = Wooot.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
1
Skriv svar