Fläskigt banpaket till Quake 4

Robot
QRT
Medlem
Fläskigt banpaket till Quake 4

Åååh vad jag önskar att mp-läget var bättre än det var

Edit: Kanske ska ge det en ny chans

Medlem
Skrivet av QRT:

Åååh vad jag önskar att mp-läget var bättre än det var

Edit: Kanske ska ge det en ny chans

Om du inte har testat Q4 med 1.3-patchen så tycker jag du ska göra det. De har ändrat spelet ganska mycket, så det framförallt är mycket snabbare. Och inom en snar framtid (skulle gissa på max 2 månader) så släpps 1.4-patchen där det sägs att de ska fixa bättre nätverkskod, bättre ljud mm.

Medlem

Ja Q4 är grymt skönt.
Synd att man inte är så bra och sitter på lite smålaggig lina.

Inaktiv

nästan så jag är sugen på att skaffa det -_-


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

me 2 fan saknar quake


signatur

Nämen!

Medlem

...så nu är det ännu fler maps och paks man måste ha för att ens komma in på servrarna?


signatur
Medlem
Skrivet av Åke Vader:

...så nu är det ännu fler maps och paks man måste ha för att ens komma in på servrarna?

Jag tror de har fixat den buggen, åtminstone i modden q4max (som körs på minst hälften av alla servrar), om inte annat så fixas den nog i 1.4-patchen.

Inaktiv

Är det många som lirar q4 online? Lirade själv en del ut2004/ut2003 i flera år men på senare tid har det inte blivit så mycket... q4 föll mig inte direkt i smaken när det kom.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Singleplayer-delen är ju riktigt kul, jag saknar en expansion... Jag är inte så mycket för online då alla spöar skiten ur mig.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

http://procyon.bpa.nu/q4.php

Där ser du alla svenska servrar.

1
Skriv svar