Dell arbetar på bärbar konsol?

Robot
Dell arbetar på bärbar konsol?
Medlem
Dell arbetar på bärbar konsol?

En ny CDI historia?

Hoppas iaf inte.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Dell bärbar konsoll!!? LOL... Dem lär väl bygga en undermålig konsoll, som går sönder efter några månader, sen säljer dem extra delar till den för skyhöga priser, precis som dem gör med sina datorer!!!? STAY AWAY!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Bra säger jag!
Ju fler alternativ det finns att välja bland destå bätte. Och ju hårdare konkurrens destå bättre slutprodukter.

Skumt namn han har... läste Azbizarr Vakharia när jag såg nyheten först...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

k, gl

Om inte Sony som är ganska gammal i game:et inte ror på Nintendo hur ska då Dell göra det?

Inaktiv

Dell! Hah! Jag skulle inte ens köpa en sladd av Dell!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

En ny n-Gage är också på väg. Sony och Nintendo får allt börja bli oroliga

Medlem

problemet är ju att det är ju inte bara att spotta ur sig en fet bärbar maskin och tro att det helt plöstligt ska sälja. Man måste ha spelen, och har man inte dem så kanske större möjlighet till att använda den för att köra egna program kan hjälpa men även då så behövs det spel.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

USCH är allt jag har att säga...

Medlem

Jag häpnar över allas negativa åsikter om dell. I mitt tycke är Dell absolut bäst på att leverera datorer till "vanligt folk". Dell är betydlgit bättre än de andra alternativen average Joe eller svensson har, d.v.s Siba, Onoff eller liknande.

Mina erfarenheter av Dell är att det sällan är några problem och att supporten är mycket servicevänlig.

Givetvis får man undermålig prestanda för samma peng, mot om man köper hos till exempel Komplett eller Datorbutiken.com.

Sönder efter några månader? Har en utmärkt Dell som andradator, som fungerat dagligen utan EN ENDA systemkrash sedan 2002. Jag känner flera andra med bärbara Dell från slutet på 90-talet som fortfarande fungerar alldeles utmärkt.

Jag har dock svårt att tro att Dell kan lyckas med något bärbart spelmonster. I så fall vore det om man kunde släppa en bärbar PC-konsol, d.vs. en bärbar spelkonsol som man kan spela DirectX-baserade spel på. Det vore kanske intressant.

Medlem

Dell e skit, kass support med sura jävlar.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

om några månader:

"NEW RELEASE By DARK ALEX: DELL Portable Emulator! For PSP"

väntar bara på DS emualtor. kommer bli lite knepigt med en skärm! men det går!! Kämpa på alla brainiacs!

PSP äger.

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:

Dell! Hah! Jag skulle inte ens köpa en sladd av Dell!

Bah Dell är grymma.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

1
Skriv svar