Ghost Recon: Advanced Warfighter 2-demo släppt

Robot
Inaktiv
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2-demo släppt

oj oj oj här ska det testas!

Medlem

ni kan ju skriva att detär för 360...

Medlem

men FAN jag gick på att det var till pc

Inaktiv

men PEE CEE då???

Medlem

Vad jag sett av de previewfilmer om finns så ser det EXTREMT dåligt ut, det finns gränser för hur många kulor som missar, hur många vågiga spår som kulor lämnar efter sig, och hur snabbt flygunderstödet är där...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

En uppföljare som släpps såhär nära inpå föregångaren. Här märks det att speltillverkarna lagt ner hjärta och själ i spelet.

Medlem

Nja, de har ju bara skapat nytt content och inte nya ssets, däremot så har tyvärr marknadstöntarna hos ubi varit och bestämt alldeles för mkt


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Arrghh vad kort demo! Precis när det börjar bli roligt så slutar spelet, man han nästan inte ens testa sitt vapen imot fienden innan demot slutade.

Medlem

Woo, I got an Xbox 360! Happiness.

Medlem

Graw till Pc tyckte jag då sög as mycke gick ju knappt sikta för deras "realism" på att siktet ska vifta till vänster och höger hörn var ju jätte roligt.

Medlem

Får ta och testa de ikväll då

Medlem

Blir att testa, GRAW är ju riktigt kul på XB360


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har testat, och tycker det här kan bli riktigt bra. Jag gillade ettan, det här är ännu bättre tycker jag. Dem har fixat så AI är bättre, du har själv bättre kontroll, bättre vapen/fler vapen, snyggare, och inga större buggar kände jag av i demot iaf. Så det här ser jag verkligen fram emot!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Känns riktigt fräscht! Märker även att grafiken har blivit uppdaterad. Gillade ettan skarpt. Hoppas bara inte man sett allt nytt på de får minuterna demon varade ;P


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Mycket bättre än vad jag trodde, det blir ett säkert köp i mars!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar