Saints Row inte längre exklusivt

Robot
Inaktiv
Saints Row inte längre exklusivt

Fuck ps3!

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Fuck ps3!

precis vad jag tänkte....

förhoppningsvis så börjar utvecklarna tänka lite å slutar porta spelet...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

förstår inte vad som är så dåligt med att porta från 360 till ps3? kan inte bli lika buggigt som portningar till pc samt grafiken lär inte vara dålig då det är gjort till 360.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Hade de stått PC istället för PS3 så hade ni minsann inte klagat. Och är det någon ni ska hata i så fall så är de THQ, och inte PS3.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Hade de stått PC istället för PS3 så hade ni minsann inte klagat. Och är det någon ni ska hata i så fall så är de THQ, och inte PS3.

Sony är roten till allt ont.


signatur
Medlem

ääh lägg ner...
Stör mig nästan lika mycket på konsolkrig som fildelningstjafs.

Medlem

Är ett väldigt nice spel, ps3 ägare borde vara glada för detta.

Inaktiv

konstit att gamereactor inte har lagt upp nyheten än? Ni som hatar ps3 får skaffa ett jobb. Ni klgar bara för att ni inte har råd med en PS3


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

KoP
Medlem

Kul att även ps3 ägare får ta del av Saints row.. för övrigt rätt ok lir..

Medlem

saints row är kul."klarade ut" det nyligen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Flakmonkey

Känns som att allt fler "exklusiva" titlar kommer bli exklusiva på det här sättet, dvs att exklusiviteten får en tidsbegränsning... exakt samma sak har ju skett med Enchanted Arms och åt andra hållet är ju Virtua Fighter 5 ett bra exempel

Medlem

Bara jag som inte bryr sig?


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

konstit att gamereactor inte har lagt upp nyheten än? Ni som hatar ps3 får skaffa ett jobb. Ni klgar bara för att ni inte har råd med en PS3

Jag gillar inte blodpudding, men nog fan har jag råd med det.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Jianlian23:

konstit att gamereactor inte har lagt upp nyheten än? Ni som hatar ps3 får skaffa ett jobb. Ni klgar bara för att ni inte har råd med en PS3

Jag gillar inte blodpudding, men nog fan har jag råd med det.

Går du in på olika forum och skriver en massa skit om företaget som gjort blodpuddingen?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

^-- Inte för att det hade något med det att göra, handlar mer om ditt påhopp på de som inte tycker ps3an eller sony.

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

konstit att gamereactor inte har lagt upp nyheten än? Ni som hatar ps3 får skaffa ett jobb. Ni klgar bara för att ni inte har råd med en PS3

jag har ett jobb och jag tänker ändå inte köpa ps3:) och anledningen är att jag aldrig tyckt om deras kontroller

hoppas att nosnos har rätt så vi som har 360 också kan få spela motorstorm och L.A noire

Flakmonkey
Skrivet av MazZ:
Skrivet av Jianlian23:

konstit att gamereactor inte har lagt upp nyheten än? Ni som hatar ps3 får skaffa ett jobb. Ni klgar bara för att ni inte har råd med en PS3

jag har ett jobb och jag tänker ändå inte köpa ps3:) och anledningen är att jag aldrig tyckt om deras kontroller

hoppas att nosnos har rätt så vi som har 360 också kan få spela motorstorm och L.A noire

Motorstorm är nog tveksamt, det är Sony som utvecklar det... av samma anledning lär inte PS3-ägare se skymten av Halo eller några av de andra spelen som Microsoft (och deras utvecklare) ligger bakom. Det är trejdepartsexklusiviteten som nog kommer bli allt mer ovanlig

1
Skriv svar