Tre S.T.A.L.K.E.R.-rullar i filarkivet

Robot
Medlem
Tre S.T.A.L.K.E.R.-rullar i filarkivet

trevligt, ser dom ner jag kommer hem


signatur

Bengebolle

Medlem

Två av filmerna var väl gamla? Men det ser lite bättre ut än tidigare på den tredje filmen.

Betyg i FZ blir nog en trea skulle jag gissa.

Medlem

ser ut som en påse bajs om jag ska vara ärlig...

edit: behöver ju givetvis inte betyda allt men det ser inget vidare ut.

Medlem

grymt, blir o köpa i mars då

grafiken är väl inte den bästa vi sett, de väntade för länge, men stämmningen och miljön i spelet verkar va på topp.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Föredrar hellre stämningen som spelet ger än att allt är plastigt och blänker tills man blir blind.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Filmerna är gamla, eller ja www.stalker-game.se postade filmerna i följande ordning:
What lies within - 12:e Jan, 2007 Kl 09:00
Creating the Zone - 12:e Jan, 2007 Kl 10:50
Stalkers - 19:e Jan, 2007 Kl 07:58

Det släpps nya trailers varje fredag!

Medlem

bah trailers suger, ge mig gameplay istället


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Föredrar hellre stämningen som spelet ger än att allt är plastigt och blänker tills man blir blind.

så sant

Medlem

Vad räknas som nytt på FZ igentligen?

Medlem
Skrivet av Soulless:

stämmningen och miljön i spelet verkar va på topp.

Ja, det var lite happy happy joy joy över det hela

Medlem

Olyckskorpen säger: De kommer att släppa stalker i mars oavsett om det är färdigt eller ej. :-/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Alla filmer var väl inte helfärska men jag gillar stämningen.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Vad räknas som nytt på FZ igentligen?

förmodligen det som fz ännu inte hunnit posta nyheter om...

dom kan inte hinna med varenda sida över hela internet, har du redan sett dem så hoppa över nyheten...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det här såg väl inget vidare ut, och jo jag känner igen de här filmerna sen förut. Hoppas att känslan blir bra iaf, då kanske man ska ta sig en närmare titt på spelet senare.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Har redan boken en collectors edition där jag jobbar mums.

vad har hänt med länkarna till filarkivet? vore trevligt att ha dem då det är mycket smidigare än att leta sig fram till titeln och rätt film/fil...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Har redan boken en collectors edition där jag jobbar mums.

Självklart

Medlem

Tycker filmerna var jobbiga för ögonen..kanske för att jag är trött

Inaktiv

Jag tycker "whatlieswithin" var trevlig med snubben med gasmask i slutet som spelar munspel Det är skills!


signatur

Athlon64 3200+, 1GB RAM, GeForce 6800GT 256MB

Medlem

Har det släppts några systemkrav än?

Inaktiv

Även om dom släpper spelet ofärdigt, så kan man ju faktiskt vänta på patcharna. Både Starship troopers, Boling point och Gothic 3 var praktiskt taget ospelbara när dom släpptes, men patcharna kom ju bara nån vecka senare.

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Även om dom släpper spelet ofärdigt, så kan man ju faktiskt vänta på patcharna. Både Starship troopers, Boling point och Gothic 3 var praktiskt taget ospelbara när dom släpptes, men patcharna kom ju bara nån vecka senare.

och Boilingpoint är fortfarande ospelbart Nä, de går faktiskt, bara de att från början är de kul men de går snabbt up för en att hela miljön och alla camps och så är som likadana bitar som satts ihop.. så gå åt ett håll så får du snart se ett likadant läger igen med samma saker och samma antal gubbar som fortfarande kan skuta genom saker där du inte ens kan se dem. Sen de som drog ner FPS mest i strider va effekterna då kulorna slog i marken, när någon träffades (minimal visuell effekt) eller när man sköt på metall. Jag hittade filerna o provade att ta bort dem, helt nytt spel, ett tag. Blev som sagt snabbt repetativt. Detta var också på min gamla dator så vet inte hur det spelas på nya

Sen angående systemkraven så står det på hemsidan att dem rekomenderar.

AMD64 X2 4800+ eller Intel Core 2 Duo
1Gig RAM
Grafikkort med 256MB ram, dom anger GeForce 7800 som exempel

Sen kommer spelet i två versioner, DX 8 och DX 9, så äldre datorer kan också spela spelet, sen går de ju som vanligt att dra ner inställningar

Medlem
Medlem

Får nästan lite Fallout-vibbar utav stämningen och miljöerna.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Vad räknas som nytt på FZ igentligen?

En bra poäng, men det står iofs inte i just den här nyheten att de skulle vara nya.

Medlem

*skummt* Blev dubbelpost när jag försökte ändra.

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Även om dom släpper spelet ofärdigt, så kan man ju faktiskt vänta på patcharna. Både Starship troopers, Boling point och Gothic 3 var praktiskt taget ospelbara när dom släpptes, men patcharna kom ju bara nån vecka senare.

Och du tycker att det är helt okej? Jag har annars en ofärdig bil i garaget som du kan få köpa, saknas bara bromsklossar och en vindruta, men dem får du när jag får tag på dem för ett bra pris.

1
Skriv svar