Ladda ner Silverfall-demot från FZ

Robot
Inaktiv
Ladda ner Silverfall-demot från FZ

Tack så mycket! Ska bli intressant. Feedback på deras officiella forum och screenshots verkar lovande.

Medlem

palla 1GB.. annars hade jag nog laddat ner det.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Här ska det testas! Väldigt snygg grafik!

Medlem

tankade ner det igår verkar coolt faktiskt , inte hört så mycket om det dock.

Medlem

Detta ska testas.

Ser riktigt nice ut på dom filmerna man sett.

Medlem

är det som dungen siege ungefär ? hack & slash bara eller..

Inaktiv

Tycker att grafiken var väldigt trevlig och själva spelet liknade ganska mycket diablo 2. PERFEKT!

Medlem

Vad f*n var det där, jag fick något skumt 256 färgers spel utan möjlighet till att ändra inställningar.
Någon som vet hur man gör, hittade inte dem på options.

Verkar även rätt buggigt, dock ett demo.

Någon mer som har problemet med att "slidern" försvinner när man ska skapa en karaktär, så att du inte kan ändra utseende och dylikt?


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Vad f*n var det där, jag fick något skumt 256 färgers spel utan möjlighet till att ändra inställningar.
Någon som vet hur man gör, hittade inte dem på options.

Verkar även rätt buggigt, dock ett demo.

Någon mer som har problemet med att "slidern" försvinner när man ska skapa en karaktär, så att du inte kan ändra utseende och dylikt?

Har du grafik drivare?

Medlem

Tankas ! Och ska testas


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Hm, hänger sig när jag startar spelet :/

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Vad f*n var det där, jag fick något skumt 256 färgers spel utan möjlighet till att ändra inställningar.
Någon som vet hur man gör, hittade inte dem på options.

Verkar även rätt buggigt, dock ett demo.

Någon mer som har problemet med att "slidern" försvinner när man ska skapa en karaktär, så att du inte kan ändra utseende och dylikt?

ja kolla på startmenyn under Monte Cristo Silverfall sen "Silverfall Demo Options"

fy fasen ser bra ut men laggar rätt mkt xD

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Tycker att grafiken var väldigt trevlig och själva spelet liknade ganska mycket diablo 2. PERFEKT!

Haha, vilken passande tid då jag spelar igenom D2 just nu (första gången, missade det när det kom). Är på Act 3 nu så jag får skynda mig hinna det och Lord of Destruction så jag kan testa Silverfall, tyckte att det verkade intressant i dom videos jag sett. Gotta love Cellshade.

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av PvtNils:

Tycker att grafiken var väldigt trevlig och själva spelet liknade ganska mycket diablo 2. PERFEKT!

Haha, vilken passande tid då jag spelar igenom D2 just nu (första gången, missade det när det kom). Är på Act 3 nu så jag får skynda mig hinna det och Lord of Destruction så jag kan testa Silverfall, tyckte att det verkade intressant i dom videos jag sett. Gotta love Cellshade.

Skyndar du igenom diablo 2 hoppasjag att du blir sjuk.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv
Skrivet av Maloken:

Hm, hänger sig när jag startar spelet :/

Jag hade samma problem ställde in kompablitet windows 2000 och så fungerade det. Lite skummt men det fungerade iaf.

Gillar grafiken skarp känns lite som american anime eller något. Hade dock hellre sett ett mad max tema. Är så tjatigt med fantasy tema.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

Som någon tidigare nämnde här så är detta ganska så likt Dibbe 2, detta kan jag stark hålla med om. Men om man är ute efter ett spel som känns som Dibbe så bör man testa Titan Quest, det rekomenderar jag starkt.


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem
Skrivet av Ramunaxo:

Som någon tidigare nämnde här så är detta ganska så likt Dibbe 2, detta kan jag stark hålla med om. Men om man är ute efter ett spel som känns som Dibbe så bör man testa Titan Quest, det rekomenderar jag starkt.

Själva spelet "Titan Quest" var väl helt ok, men det var extremt buggad multiplayer. Vissa klasser är inte heller balanserat rätt.

Ska dock testa Silverfall nu, verkar helt ok.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Fanster:

palla 1GB.. annars hade jag nog laddat ner det.

1gb räknas väl knappt som mycke för en demo längre?

Medlem

Några saker nu när man spelat i ca två tre timmar:

Kameran...gah...kändes mycket irriterande vissa gånger.
Att plocka upp saker medans man hade sin kompanjon var ypperligt irriterande, när hon har en klick-zon stor som ett mindre land i afrika. Så ibland när det var 5k loot så måste man först putta undan henne så man kunde klicka överallt.

Men annars var det rätt underhållande...
Tycker om t.ex. "Life insurance", istället för att bara tokspawna som i Mage Knight =P

Medlem
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Maloken:

Hm, hänger sig när jag startar spelet :/

Jag hade samma problem ställde in kompablitet windows 2000 och så fungerade det. Lite skummt men det fungerade iaf.

Tack för tipset men det fungerade ändå inte för mig. Kanske beror på att jag har ett så extremt sunkigt graffe, ett FX 5600 Ultra

Inaktiv

Nja, det verkade fränt men jag tröttnade snabbt.

Inaktiv

Hmm, ser lite intressant ut. Är det 3D med cellshading på gubbarna? Jo, det är det nog. Var inte helt säker först.

Medlem

Skulle tanka, men så började han klaga på att det redan fanns i min downloads mapp... Kollade efter, och där var det! Hade tydligen tankat från fileplanet och glömt bort

Medlem

Nu har jag lirat detta demo en stund och jag gillar det mesta i det. en sak som stör mig nått otroligt är kontrollerna, fy i hel*ete vad de är dåliga.
Sen har monstrena för stor area så när man ska hämta sin gravsten går den ej att välja, man kutar in och dör.

Sen gillar jag inte hur man måste klicka på monstrena för att döda dem, helt plötsligt dör de och då kutar du dit och dör pga att du klickade så du börjar springa.

Fixar de kontrollerna så att man kan styra med tangenter så blir det här bra, om inte kan de glömma att jag köper detta


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Fanster:

palla 1GB.. annars hade jag nog laddat ner det.

1gb räknas väl knappt som mycke för en demo längre?

Jo precis, speciellt när FZ erbjuder 7MB/s i nerladdning.

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Nu har jag lirat detta demo en stund och jag gillar det mesta i det. en sak som stör mig nått otroligt är kontrollerna, fy i hel*ete vad de är dåliga.
Sen har monstrena för stor area så när man ska hämta sin gravsten går den ej att välja, man kutar in och dör.

Sen gillar jag inte hur man måste klicka på monstrena för att döda dem, helt plötsligt dör de och då kutar du dit och dör pga att du klickade så du börjar springa.

Fixar de kontrollerna så att man kan styra med tangenter så blir det här bra, om inte kan de glömma att jag köper detta

Ja, och de kontrollerna är ju ett nytt påhitt 8)

Medlem

Nej, men just dessa är riktigt dåliga. Mycket bättre att kuna styra gubben/gumman precist med knapparna ist för musen.


signatur

Det var inte jag...

Inaktiv
Skrivet av Heya:
Skrivet av Fanster:

palla 1GB.. annars hade jag nog laddat ner det.

1gb räknas väl knappt som mycke för en demo längre?

när man kan tanka ett fullt spel på kanske 2gig så..jo
demo får fan ligga runt 3-400mb hållet..

Inaktiv
Skrivet av Maloken:

Tack för tipset men det fungerade ändå inte för mig. Kanske beror på att jag har ett så extremt sunkigt graffe, ett FX 5600 Ultra

Jag har ett 6800LE som är upplåst och klockat i min stenåldersburk.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

12
Skriv svar