Gjorde en vansinnesaffär

Avstängd
Gjorde en vansinnesaffär

Idag efter att ha kommit hem från sommarjobbet satt jag vid datorn i typ 30 minuter innan jag skulle skjutsa min lillasyster till stallet. Under tiden gick jag till banken och satte in mina presentpengar från studenten. När jag var klar med det hade jag 20 minuter att spendera på stan, så jag gick in på Game och kollade. Jag har tänkt köpa Assassin' Creed ett tag, och även Mass Effect (båda till PC) för jag ska skaffa en ny dator snart. Jag hade tänkt vänta tills de sänkte det förstnämnda till 299 istället för 399, men av någon anledning - tror det hade att göra med att jag inte ides vänta längre och att jag upptäckte att min nuvarande dator klarar båda spelen på lägsta - så köpta jag båda spelen på en gång för 898 kronor. Oj, jag blev rätt chockad över mig själv när jag spatserade ut därifrån i regnet och började inse att jag just hade köpt spel för nästan 900 kronor - den största summan sedan jag köpte Call of Duty 4 för 499 för ett tag sedan. Visserligen skulle jag ju köpa båda två förr eller senare, men ja. Dessutom hade jag kunnat köpa dem på nätet och sparat typ 130 spänn, men då är jag medlem på Game. Det är förresten en smart idé - för jag ville åt bonuspoängen.

#blogg

Medlem
Gjorde en vansinnesaffär

You're wild... and crazy!
Jag tror du kommer få mycket nöje med båda spelen (eller, AC kommer du nog tycka blir lite för repetivt, Mass Effect har däremot ett ganska bra återspelningsvärde )


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Avstängd

Antingen så gör jag en vansinnesaffär (det uttrycket är rätt kul, mormor brukar alltid säga att hon har gjort några vansinnesaffärer efter att hon handlat kläder) eller så tar jag det lugnt och förnuftigt. Båda är bra på sitt sätt, fördelen med det första är att det är mer spännande och fördelen med det andra är att man inte förlorar sä mycket pengar på det.

Jo, jag hoppas det. Efter det jag har prövat av AC hos en kompis så tycker jag att det var skitbra och Mass Effect älskas av alla och jag älskar Bioware så det måste ju vara bra. ^^

Medlem

Är det inte syndigt, den sidan då du har vansinnesaffärer?
Heh nä skämt åsido, det är kul att kunna släppa lös lite ibland (Och nu menar jag inte med alkoholens hjälp )

Hur tror du att du kommer ha tid med båda spelen, dom är faktiskt väldigt tidskrävande


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Både Mass Effect och Assassins Creed är riktigt bra spel (ME är snäppet bättre än AC i mitt tycke), du kommer ha fullt upp hela sommaren!

Avstängd

Jo, bara jag får min nya dator, så. De lär ju fylla "spelschemat" för en lång tid framöver. Det blir inga nya för min del förrän typ Dawn of War 2, Spore och StarCraft 2, tror jag.

1
Skriv svar