Crysis spänner musklerna i ny trailer

Robot
MFC
Medlem
Crysis spänner musklerna i ny trailer

uh.. det är inte utan att man tycker att dagens ungdomar är bortskämda med vad som kommer i spelväg.. fast så är väl Crysis bajs jämfört med de spel som kommer om 10-15 år

inte bästa kvalitén men satan va snyggt och imponerande.. vill inte ens veta hur många rader kod de lagt ner på det...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Fyyyyyyyyyyyyy faaaaan! Jävla fi** spel!
Nu måste man ju ha en ny dator IGEN!!!!!11
När man lirar Crysis kan man ju inte lira med grafiken på Normal!

Me :heart: Crysis


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Helt galet ja, man kanske skulle skaffa ett till X1900XTX till premiären? 2x X1900XTX 512MB i Crossfire borde klara Crysis med Max (förutom DX10 då)

Medlem

Surt, jag som precis köpt burk innan jul, kommer ju behöva en ny för att klara ev detta fullt ut........ Jag känner hur spel djävulen tar över allt mer, kommer bli ledigt från jobbet när detta dimper ner

Medlem

Sjuk grafik, men en fråga bara! Krävs det här spelet Vista eller funkar det till xp? Har inte fattat riktigt.

Medlem

Hoppas detta sparkar minst lika mycket pung som Far Cry (PC)...

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Sjuk grafik, men en fråga bara! Krävs det här spelet Vista eller funkar det till xp? Har inte fattat riktigt.

Funkar fint på XP med DirectX 9.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Stadig kille som boxar omkull en hummer bara sådär.

Medlem

Fy fan va läckert, ser fruktansvärt kul ut med alla "super" powers och dom härliga striderna.
Hoppas detta lir kommer till 360n lr Ps3 så amn slipper köpa ny burk...

Inaktiv

Det får nog bli en ny dator till detta spelet.. Cool grafik..


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem
Skrivet av cannon_fodder:

Stadig kille som boxar omkull en hummer bara sådär.

mig dom fått iden från ;), stark som jag är hehe

älskar alla crysis filmer


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Mysigt värre!

Medlem

Märkligt att allting kan gå sönder... bilar, helikoptrar, hustak och vegetation... men inte människor (som blir sprängda av granater och annat).

Medlem

Kanske för att det är för våldsamt att ha sönder människor ?
Minns när gamla CS 0.5 hade gib funktion. Slängde man in en granat i ett rum ibland kunde det, om det fanns en person i rummer gibba denna och sprida delar och blood i rummet.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Kanske för att det är för våldsamt att ha sönder människor ?
Minns när gamla CS 0.5 hade gib funktion. Slängde man in en granat i ett rum ibland kunde det, om det fanns en person i rummer gibba denna och sprida delar och blood i rummet.

good old times, precis som SOF I & II. men som ovan skrev, blir för mycket negativ kritik om man kan spränga människor o små bitar.

sj sitter jag och biter på naglarna, då jag inte riktigt hur länge jag ska vänta innan jag uppgraderar datorn. Antingen nu, då jag får ett 8800GTX, E6700, alternativt senare och få ATI 2200XTX och samma processor....vad behövs för at få ut max, det e frågan.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

det är inte en plastig hummer han slår omkull, det är en hmmwee (eller hur det nu stavas), skottsäkra glas, typ 5-10 mm plåt, vikt ca 4 ton (arme utförandet ligger väl däromkring).

sitter i samma tankegångar som du redmac. vill verkligen uppgradra nu men intalar mig själv att jag ska vänta på ATI's svar på dx10. samt lite tester så man vet vad som ger mest valuta.

Medlem
Skrivet av Lanparty:

Man får väl hoppas det kommer nån småmod som tillåter separata kroppsdelar

Yes, hoppas det går modda (och att nån gör det).

Kommer bli ett väldigt fint bildspel ala 3dmark06 CPU test.

Det ser ut som det använder physX eller en 2nd CPU för fysiken, hoppas det har stöd nu när dual core börjar bli vanligt.

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Lanparty:

Man får väl hoppas det kommer nån småmod som tillåter separata kroppsdelar

Yes, hoppas det går modda (och att nån gör det).

Kommer bli ett väldigt fint bildspel ala 3dmark06 CPU test.

Det ser ut som det använder physX eller en 2nd CPU för fysiken, hoppas det har stöd nu när dual core börjar bli vanligt.

det har stöd för allt, single core, dual core och multicore, dx9 och 10, vista och xp (tror även dom har för 2000 men inte säker)

Inaktiv
Medlem

Ett sådant här spel kan inte vara så här snyggt och samtidigt ha bra gameplay, det funkar bara inte......


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av cannon_fodder:

Stadig kille som boxar omkull en hummer bara sådär.

Ha ha ha!!! Trodde i min enfald, efter att ha sett X antal Crysisfilmer, att det var en riktig fast muterad rymdhummer han boxar omkull!!! Meeeeen det var det ju inte... Var ju bilen juh!! Doh!!!

Hummer eller inte, denna film har definitivt fått mig att längta till spelet!! Fast det gör ju inte min dator förstås...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Inaktiv
Skrivet av _jozo_:

Sjuk grafik, men en fråga bara! Krävs det här spelet Vista eller funkar det till xp? Har inte fattat riktigt.

Du måste inte ha Vista för att spela det.. Men för att spela på denna "supergrafik" måste du ha DX10 som endast funkar med Vista.. Sorry...

Det verkar som att en uppgradering till Vista och ett nytt grafikkort ligger framför ens fötter - om inte under tårna....

Fan va nice det verkar.. På tiden med lite riktig grafik.. Det tycker förresten min plånbok också

"Jävla spelutveckling!"


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

Visst är det snyggt som fan på sina ställen men denna trailern var väl inte särskillt imponerande jämfört med det andra materialet man sett?

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Kanske för att det är för våldsamt att ha sönder människor ?
Minns när gamla CS 0.5 hade gib funktion. Slängde man in en granat i ett rum ibland kunde det, om det fanns en person i rummer gibba denna och sprida delar och blood i rummet.

Visst blir det nog lite makabert, men inte värre än dödsscener i Resident Evil-spelen eller diverse skräck/action-filmer med 15-årsgräns.

Jag tycker det är lite löjligt att spelet marknadsförs för sin verklighetstrogna grafik och fysik men samtidigt porträtterar skjutna och sprängda soldater i krigsföring som flygande solida gummidockor.
Det känns inte lika riktigt bara, även om A-team-liknande action också har sin charm.

(författaren till detta inlägg är fullt medveten om hur viktigt det är att hålla sig inom ramen för politisk korrekthet för att få lov att släppa sina spel)

QRT
Medlem
Skrivet av Sito:

Ett sådant här spel kan inte vara så här snyggt och samtidigt ha bra gameplay, det funkar bara inte......

Gears of Wars.

Medlem

Spoiler: Det är inget spel, militärens budget gick ut på göra massvis med supersoldater men ingen AI, det är det gamers kommer in i bilden.

Inaktiv
Skrivet av F3D:

/yawn

Medlem
Skrivet av Sito:

Ett sådant här spel kan inte vara så här snyggt och samtidigt ha bra gameplay, det funkar bara inte......

lmao, kul kommentar

jo då, det kan det vara. Men visst finns skepticismen där alltid.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

inte för å va tråkig eller så men spelet ser ju för sorgligt tråkigt ut. kommer förmodligen bli lika genomruttet trist som diverse spel som far cry och fear...

123
Skriv svar