Filmat och fotat: Unreal Tournament III

Robot
Medlem
Filmat och fotat: Unreal Tournament III

Unreal Tournament 3 låter lite pampigare trots allt :>

Inaktiv

Blir nog kul när det kommer
Om nu inte datorn svimmar, hehe

Medlem

Vågar inte ens läsa systemkraven.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Jee
Medlem

Gimme gimme gimme! ^^


signatur

Eller inte?

Medlem

Vill inte klaga eller något, men kan inte detta namnbytet hända för att spelet kommer bli försenat(ifall spelet släpps '08 istället så kan det ju inte heta UT'07)? Eller bytar dom namn för helt andra anledningar ?:)

Medlem

Så det blir ett Unreal Battlefield nu? Jag menar, om det helt plötsligt är krig, så är det knappast ett Tournament...samtidigt?

Aja, ska väl kanske inte haka upp mig på namnet innan man får se lite mer.

...Och nu måste man börja skramla ihop pengar till en ny pengaslukare =/

Medlem

Inte allt för länge sedan var den generella filmkvaliteten lagom kass. Nu kör man med massa HD grejs som inte går att spela upp ordentligt på min burk :/

meh...

*aldrig blir man nöjd*

Medlem

Blev inte imopnerad av trailen direkt så att säga. Ska man alltså slåss mot aliens bara då är det snarare mer Unreal än Unreal Tournament.

JB
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Vågar inte ens läsa systemkraven.

Såg ut som in-game material. Och jag trodde på det.

Trodde jag rätt?

I så fall, ett "GeForce 9900GTX" kanske man behöver.

Medlem
Skrivet av Lurid:

Så det blir ett Unreal Battlefield nu? Jag menar, om det helt plötsligt är krig, så är det knappast ett Tournament...samtidigt?/

Lirade du ens UT 2004??

Medlem

biorifle såg lagom härlig ut.. splash splash

Flakmonkey
Skrivet av Lurid:

Så det blir ett Unreal Battlefield nu? Jag menar, om det helt plötsligt är krig, så är det knappast ett Tournament...samtidigt?

Aja, ska väl kanske inte haka upp mig på namnet innan man får se lite mer.

...Och nu måste man börja skramla ihop pengar till en ny pengaslukare =/

Trailern visar up ensparkampanjen, de ska ju ha en sån nu också som inte bara är att spela mot botar på olika banor utan med en story... antar att de känner att de måste göra så iom att det släpps till konsol, renodlade MP-spel går nog inte hem så bra där skulle jag tro...

Men självklart är MP-delen som vanligt, förutom att Unreal Warfare finns med nu då

Qth
Medlem

Var ju helt sjukt snyggt. >:P

Medlem

Aldrig att min stenålders-burk klarar av detta Fan, o jag som för ett år sedan sa att jag inte skulle uppgradera min dator mer...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Singeplayer blir någon hjärndöd shooter antar jag, skulle bli riktigt glatt överaskad om de jobbade med storyn dock

Deathmatch 1v1, Jag längtar!

(tills jag har en dator som kan köra det..)


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Efter att ha spelat GoW så tror jag att storyn i UT3 kan bli grym, kan nog bli väldigt lik GoW storyn tom.

Inaktiv
Skrivet av ostmjuk hamster:

Inte allt för länge sedan var den generella filmkvaliteten lagom kass. Nu kör man med massa HD grejs som inte går att spela upp ordentligt på min burk :/

meh...

*aldrig blir man nöjd*

jag trode det bara var jag som hade sånna problem!

mer low-res till folket!

Inaktiv

Med deras filmklipp av åksjuke-hastiget kändes det som runt 3 sek gameplay...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Sharpblade:

Aldrig att min stenålders-burk klarar av detta Fan, o jag som för ett år sedan sa att jag inte skulle uppgradera min dator mer...

ööh skall du ha samma burk tills du dör menar du eller? det låter ju lite optimistiskt hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Inte allt för länge sedan var den generella filmkvaliteten lagom kass. Nu kör man med massa HD grejs som inte går att spela upp ordentligt på min burk :/

meh...

*aldrig blir man nöjd*

jag trode det bara var jag som hade sånna problem!

mer low-res till folket!

fast grejar datorn inte trailern så lär den ju kanppast greja spelet heller ju.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

UT ser UT som ett säkert köp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

UT ser UT som ett säkert köp.

Ja, det blir säkert UTsålt överallt...

Medlem

sluta dryga er med UTtjatade skämt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ser sjukt nice ut hoppas det blir skojj bara.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Inte allt för länge sedan var den generella filmkvaliteten lagom kass. Nu kör man med massa HD grejs som inte går att spela upp ordentligt på min burk :/

meh...

*aldrig blir man nöjd*

jag trode det bara var jag som hade sånna problem!

mer low-res till folket!

mej tre.. :C

Dock så sitter jag på 800hrz :P... fast kör ja powerdvd funkar filmer ofta bättre, dock forfarande lite hackigt ljud. HEJA M$ FLABB!.

Tur att de finns ordentliga format som stora dvd mpgar. (konverterar ibland filmer till det )


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Mys på Unreal engine 3!
Men min dator gråter när jag tänker tanken att spela UT3

Medlem

Fick lite känslan där i början av gamla unreal tournament 1.
men man får se, lär inte skaffa det här för PC tror jag, kanske xbox360 eller PS3 om det är bra optimerat för konsol med styrning osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Tobbe:
Skrivet av F3D:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Inte allt för länge sedan var den generella filmkvaliteten lagom kass. Nu kör man med massa HD grejs som inte går att spela upp ordentligt på min burk :/

meh...

*aldrig blir man nöjd*

jag trode det bara var jag som hade sånna problem!

mer low-res till folket!

mej tre.. :C

Dock så sitter jag på 800hrz :P... fast kör ja powerdvd funkar filmer ofta bättre, dock forfarande lite hackigt ljud. HEJA M$ FLABB!.

Tur att de finns ordentliga format som stora dvd mpgar. (konverterar ibland filmer till det )

Kan också kolla på filmerna med Power DVD, men avinstallerade det då VLC player slank in i datorn. VLC fungerade ju jättebra som DVD uppspelare men mindra bra med den här typen av filmer. Power DVD är den enda spelaren som fått filmerna att flyta (ljudet hackat dock här också).

Medlem

Ser riktigt nice ut. Nu är det bara Unreal 3 man skall ha med så blir man nöjd

Vet inte om jag kommer kunna köra det ordentligt heller på mitt 7900gtx, men man får väl pröva sig fram sen i inställningarna antar jag.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

12
Skriv svar