Demo - Battlestations: Midway

Robot
Medlem
Demo - Battlestations: Midway

NAJS! FZ is teh best <3

Medlem

nice

Ska nog pröva innan jag kommenterar mera


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Otroligt buggigt och jobbigt, har inte lyckats komma in på en server än :< .

Medlem

Hur skappar man ett acc? Fattar inget :S

Medlem

bara testat det som hastigast på 360n för ett par dar sen. Ska tydligen vara bra

Medlem

Ok, har nu testat 2 rundor (efter 2 krascher), sjukt okrävande spel för att vara snyggt. Dessutom är det hysteriskt kul, man kan ju göra så mycket, spelar gärna med någon !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Testat det på 360'n, men fattade inte mycket...
Fanns ingen tutorial eller liknande.

Men har tankat och installerat det till PC'n nu, så ska ta och testa det snart...


signatur
Medlem

testade 360 demon och det var inget roligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kräver detta XP? Startar nämnligen inte, med samma felmeddelande som senaste rainbow six.

Medlem

hmm.. jag förstod mig inte riktigt på det åkte till jänkarnas bas och sköt lite, sen dog jag..

Medlem

De som inte förstår = Shift för kommandon, Tab för karta, q/e för att byta units.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Någon som vill spela med mig?
Gillar BF1942 skarp så detta kanske kan va nått?

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Någon som vill spela med mig?
Gillar BF1942 skarp så detta kanske kan va nått?

Spelar mer än gärna, men hur får jag tag på dig ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

försökt komma in med 3 olika gamespy konton, funkar inte. sorgligt med att speltillverkare använder en äcklig spya.

Medlem
Skrivet av g4bb3h:

försökt komma in med 3 olika gamespy konton, funkar inte. sorgligt med att speltillverkare använder en äcklig spya.

Jag kommer inte heller in, testat två olika konton nu...

Medlem

Klosterkatt har PM!

Inaktiv
Skrivet av Strumpa:

Klosterkatt har PM!

Ok tack då vet vi

Medlem
Skrivet av Lambo:
Skrivet av g4bb3h:

försökt komma in med 3 olika gamespy konton, funkar inte. sorgligt med att speltillverkare använder en äcklig spya.

Jag kommer inte heller in, testat två olika konton nu...

satt och kämpade en bra stund jag med.. men till slut så reggade jag ett nytt konto bara med mailen sdfaosdfaosdfjasfd@hotmail.com och något liknande nick.. förstår inte hur de orkar hålla på och strula sådär.. sjukt jobbigt..

Inaktiv

Demot var skitroligt på xbox360 i alla fall. Airplanes ftw.

Medlem

Bara jag som inte kan registrera nytt eller använda gammalt konto? Skitjobbigt >_>

Medlem
Skrivet av Bazil:

Demot var skitroligt på xbox360 i alla fall. Airplanes ftw.

Är skitroligt med airplanes här med, bara jag får igång min usb då jäklar, dosa o joystick o hela kördet


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det är tydligen inte bara vi som har problem att logga in med våra GameSpy-konton...

Kollar man deras forum är det hur många som helst.


signatur
Inaktiv

arghh hatar detta gamespy meck med spel, varför funkar inte det konto som man redan har då?

Inaktiv

Verkar vara ett schysst spel, särskilt om man kan spela i lag med tre polare. Bra avvägning mellan taktik och action, samtidigt som AIn verkar vara kapabel nog att inte dö bara för att man inte styr varje enhet "manuellt". Kanske blir köp, detta.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

fan, jag kan inte logga in på spelet och spela. någon som vet vad man ska göra för att kunna spela spelet????

Medlem

Så bra att det krävs att man registrerar sig. Tråkigt bara att det inte går. Idiotutvecklare!


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

Prövade en match igår, började som 4 spelare men slutade med mig mot en annan, tror nog jag kommer köpa detta

Inaktiv

det här var riktigt roligt. Ni som har GameSpy problem. ladda hem gamespy arcade och ha den igång samtidigt som Ni spelar

Medlem

Fan, måste nog köpa det här spelet. satan va det va skoj.måste sluta skriva nu. ska fortsätta att spela.

12
Skriv svar