Xbox 360 når inte sina försäljningsmål?

Robot
Xbox 360 når inte sina försäljningsmål?
Medlem
Xbox 360 når inte sina försäljningsmål?

Fail.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Att försäljningen inte gått så snabbt under Januari beror nog bara på en sak, folk har inga pengar efter julen. Men nu har ju lönen kommit så då kanske försäljningen ökar

Medlem

Tror att många väntar på Zephyr.

Inaktiv

Jag vill ha en större hårddisk plus en Hdmi-utgång . Då blir det lätt ett köp.


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Vad är behovet av större hd i dagens läge ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Mahone:

Att försäljningen inte gått så snabbt under Januari beror nog bara på en sak, folk har inga pengar efter julen. Men nu har ju lönen kommit så då kanske försäljningen ökar

Word mannen!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Wiinner Wii kriget?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Flakmonkey
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Mahone:

Att försäljningen inte gått så snabbt under Januari beror nog bara på en sak, folk har inga pengar efter julen. Men nu har ju lönen kommit så då kanske försäljningen ökar

Word mannen!

Ni tror inte det är sånt de tar med i beräkningarna när de sätter upp kalkylerar fram målen?

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Mahone:

Att försäljningen inte gått så snabbt under Januari beror nog bara på en sak, folk har inga pengar efter julen. Men nu har ju lönen kommit så då kanske försäljningen ökar

Word mannen!

Ni tror inte det är sånt de tar med i beräkningarna när de sätter upp kalkylerar fram målen?

Microsofts försäljningsavdelning:
-Nej man faaan!! Nu glömde vi att räkna med försäljningsdippen i januari!


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

Kanske folk börjar inse att det inte är någon vidare konsol som låter som ett ång verk, får circle of death allt för ofta samt repar skivor. Nej tack, en konsol som är på skyndad och halv hjärtligt gjord, vill ingen ha.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jag älskar min iallafall. Har aldrig haft ett så stort "vill ha" sug efter spel. Väller ju in bra spel över oss


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av redmac:

Kanske folk börjar inse att det inte är någon vidare konsol som låter som ett ång verk, får circle of death allt för ofta samt repar skivor. Nej tack, en konsol som är på skyndad och halv hjärtligt gjord, vill ingen ha.

WTF!? Min funkar prima och känner många andra som inte heller har några problem.

Medlem

den bara repar CD skivor om du flyttar på konsolen,
du behöver inte oroa dig bara oroa dig för CPU överhettning.

Här finns en film som visar hur den repar cd skivor
http://www.youtube.com/watch?v=2_GcnK6NUAw

Medlem

CPU-överhettning? hmm.. aldrig hänt faktiskt.. och jag har spelat i mer än 12h flera ggr faktiskt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av redmac:

Kanske folk börjar inse att det inte är någon vidare konsol som låter som ett ång verk, får circle of death allt för ofta samt repar skivor. Nej tack, en konsol som är på skyndad och halv hjärtligt gjord, vill ingen ha.

allt du säger är fel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Alltså, Hur jävla "PUCKAD" får man vara?

Alla cd spelare, dvd'er repar skivor om man flyttar omkring eller (vänder på dom när maskinen är igång), oavsett om det är vanlig dvd i dator eller konsoll.

Tro fan det med en rotationshastighet på flera tusen varv.

Prova med er Gaystation 3 så får ni se, inte så jeffla skôj med bluuuuray filmer för 350 kr st eller spel för 700 kr.

jesus dom gör allt för att kasta skit på konkurrenterna, och NI köper det, hahaha.

Jag köpte iofs inte min 360 i början, men jag har aldrig haft ett enda fel, och den låter inte värre än en PC so whats the problem?

Ni är bortskämda, kör vattenkylningsmodden om det väsnas för mycket, eller skaffa ett par hörlurar som klarar 5.1

Ps3 är totalt kört, för det blir inte många sålda i Sverige, japsen tror väl att sverige har lika många invånare som i usa *asg*

Skål

/S


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

Åh nej, hur ska detta sluta för Microsoft. Bästa att jag stödköper ett dussin...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av wiseguy:

Åh nej, hur ska detta sluta för Microsoft. Bästa att jag stödköper ett dussin...

Ha, ha du slog huvudet på spiken :D:D

Inaktiv
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

Prova med er Gaystation 3 så får ni se, inte så jeffla skôj med bluuuuray filmer för 350 kr st eller spel för 700 kr.
[...]
Ps3 är totalt kört, för det blir inte många sålda i Sverige, japsen tror väl att sverige har lika många invånare som i usa *asg*

Varför blanda in PS3? ...

Medlem

vem bryr sig om en konsol låter mycket, man spelar ju ändå när den är igång. eller finns det folk som låter den stå på hela dagarna bara för att?

Medlem
Skrivet av MackZ:

vem bryr sig om en konsol låter mycket, man spelar ju ändå när den är igång. eller finns det folk som låter den stå på hela dagarna bara för att?

Precis, stör man sig på ljudet så får man väl använda hörlurar

1
Skriv svar