Age of Conan: Hyborian Adventures avbildat

Robot
Age of Conan: Hyborian Adventures avbildat

Snyggt, ser bra ut.


signatur
Inaktiv

Blir nog ett givet köp det här. Har längtat efter ett MMORPG med lite mer "vuxet" inehåll.

Inaktiv
Skrivet av ActOfWar:

Har längtat efter ett MMORPG med lite mer "vuxet" inehåll.

vad finns det att längta efter?
finns massa mmorpg/fps som är mogna.

även fast SOE har förstört Star Wars Galaxies (moget mmorpg) så skulle jag nog spela det innan jag satte mig i det här skiten, animationerna från nån tidigare film var ju typ icke-rensad mocap data där fötterna gled runt _som fan_ när han slogs med svärdet, visar ju hur mycket tid som läggs ner i det här spelet..?

Medlem

ser coolt ut, ska bli skönt att slippa WoWs pokemon grafik där allt är så fint o putti nuttigt.

Medlem

Hade förhoppningar om detta spelet, men efter att ha sett de senaste trailerna så tycker jag inte det ser något vidare ut. Väldigt stelt och grafiken imponerar inte alls. EQ2 ser ju lika snyggt ut och mindrestelt, och då är EQ2 VÄLDIGt stelt :). LotrO ser klart bättre ut i mina ögon, renare och skönare för ögonen.
Ser inget som skulle motivera DX10 i detta spelet. Crysis däremot, där snackar vi grafik!!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Skrivet av F3D:
Skrivet av ActOfWar:

Har längtat efter ett MMORPG med lite mer "vuxet" inehåll.

vad finns det att längta efter?
finns massa mmorpg/fps som är mogna.

även fast SOE har förstört Star Wars Galaxies (moget mmorpg) så skulle jag nog spela det innan jag satte mig i det här skiten, animationerna från nån tidigare film var ju typ icke-rensad mocap data där fötterna gled runt _som fan_ när han slogs med svärdet, visar ju hur mycket tid som läggs ner i det här spelet..?

Nej nej nej Star wars är ju inte ens spelbart.


signatur
Medlem

Älskar miljöerna i detta spel.. Ska bli skönt med något annat än fantasy.. Mammutar ftw!

Inaktiv
Skrivet av Maloken:

Ska bli skönt med något annat än fantasy..

:$:|

Inaktiv

"Hade förhoppningar om detta spelet, men efter att ha sett de senaste trailerna så tycker jag inte det ser något vidare ut. Väldigt stelt och grafiken imponerar inte alls. EQ2 ser ju lika snyggt ut och mindrestelt, och då är EQ2 VÄLDIGt stelt . LotrO ser klart bättre ut i mina ögon, renare och skönare för ögonen.
Ser inget som skulle motivera DX10 i detta spelet. Crysis däremot, där snackar vi grafik!!! "

Tror de vill slippa 14 åriga cs/wow-teens som bara spelar för grafikens skull.

Inaktiv
Skrivet av F3D:
Skrivet av ActOfWar:

Har längtat efter ett MMORPG med lite mer "vuxet" inehåll.

vad finns det att längta efter?
finns massa mmorpg/fps som är mogna.

även fast SOE har förstört Star Wars Galaxies (moget mmorpg) så skulle jag nog spela det innan jag satte mig i det här skiten, animationerna från nån tidigare film var ju typ icke-rensad mocap data där fötterna gled runt _som fan_ när han slogs med svärdet, visar ju hur mycket tid som läggs ner i det här spelet..?

suck..syftar på att man kan huga av huvet armar och dylikt.

Inaktiv

Det här blir nog ett köp, hoppas bara man slipper uppgradera datorn för att det ska bli spelbart.

Medlem

Grafiken känns lite oinspirerat, realistisk grafik brukar vara så, dvs om man inte överdriver åt något håll. Men det funkar bra om det är rått med armar som gör sönder

Medlem
Skrivet av Sigge2:

Tror de vill slippa 14 åriga cs/wow-teens som bara spelar för grafikens skull.

Hahaha, säkert. I din värld så gör spelutvecklare kanske inte spel för att tjäna pengar utan för att tjäna något slags gott syfte? Tänk om, tänk rätt.


signatur
Medlem

grrrr åter igen en massa snack om grafik. tom en snubbe som jämförde med ett singleplayer lir..suck..

dkd
Medlem

Folk som jämför detta med Crysis kan ju inte förvänta sig att ett MMORPG ska hålla samma standard på grafiken? DX10 är såvitt jag vet inte lika med samma grafikmotor som Crysis...


signatur

Ehe.

Medlem

Säger bara att de verkar hypa spelet med att det använder dx10, finns dock inget jag sett som skulle motivera detta. Det ser ju inte ut att flyta sådär himla bra heller. Ville bara visa att crysis verkar utnyttja dx10 till att få bättre grafik och flyt, inte bara hype!!
Hade förhoppningar om detta och kommer antagligen att köpa det för att testa men jag ser inte lika ljust på det längre som för ett år sedan.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Jag har ändå inte en dator som kommer klara något i närheten av maximum av ens dx 9. Det som intreserar mig med det här spelet är styrsättet, open pvp, att det är gjort av ett företag som har erfarenhet av MMORPG och att det är ett spel som siktar på att bli rated M, inte många MMORPG som gör det.

Skrivet av Peete:

Säger bara att de verkar hypa spelet med att det använder dx10, finns dock inget jag sett som skulle motivera detta. Det ser ju inte ut att flyta sådär himla bra heller. Ville bara visa att crysis verkar utnyttja dx10 till att få bättre grafik och flyt, inte bara hype!!
Hade förhoppningar om detta och kommer antagligen att köpa det för att testa men jag ser inte lika ljust på det längre som för ett år sedan.

Så du ser inte lika ljust på detta längre bara för att du sett en directx 10 trailer lol.....^^


signatur
Skrivet av bullet tooth tony:

Jag har ändå inte en dator som kommer klara något i närheten av maximum av ens dx 9. Det som intreserar mig med det här spelet är styrsättet, open pvp, att det är gjort av ett företag som har erfarenhet av MMORPG och att det är ett spel som siktar på att bli rated M, inte många MMORPG som gör det.

Kanske för att det inte gjorts så många MMORPG. Blizzard har inte monopol på idén ska du veta! Dessutom så om man läser deras forum så får man intrycket av att de är skickliga "peeps".


signatur
1
Skriv svar