Playstation 3 i butik den 23 mars

Robot
Medlem
Playstation 3 i butik den 23 mars

Härligt!:)

Inaktiv

Japp, skönt att det äntligen är bestämt.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Var det inte bestämt på mässan då den visades upp för världen? Fan, jag som trodde att PS3:an skulle komma ut först efter Duke Nukem Forever... Nu är jag skyldig en helvetes massa pengar

Medlem

6 laxar? Hmm... för mycket för mej, hoppas den sjunker i pris som mitt humör när man tänker på giftermål.

Medlem

Ja det var ju verkligen en... "Symbolisk summa". Ska bli kul att se hur många som köper en på lanseringen..


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Är man sugen på en Blu-ray spelare och är intresserad av spel så är en PS3 given.
Själv får man smöra för blivande frugan så kanske man kan ta lite pengar från bröllopskontot för att införskaffa en.
Tekken®: Dark Resurrection och Virtua Fighter™ 5 är givna köp på releasedagen för mig. Och så FORMULA ONE CHAMPIONSHIP EDITION så man kanske kan göra en bättre säsong än BMW gjorde.

Medlem

Nice, hoppas det får ett bra mottagande. Har faktiskt fixat en hel del bokningar på PS3:n. Många som köpt för bokningar de senaste veckorna av mig. Så visst finns det ett stort intresse.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

PS3 är bara bajs 360 FTW !!

KRYSSLÅDAN:
1.Man kan flash om DVD-ROM:en
2.Möjlighet till gratis spel
3. Har stöd för720p/1080p
4.HD-DVD 199$

Piss lätt val ..360 FTW!

Medlem
Skrivet av proddan:

2.Möjlighet till gratis spel

Regelbrott, någon?

Köp spel för fan.

Medlem
Skrivet av proddan:

PS3 är bara bajs 360 FTW !!

KRYSSLÅDAN:
1.Man kan flash om DVD-ROM:en
2.Möjlighet till gratis spel
3. Har stöd för720p/1080p
4.HD-DVD 199$

Piss lätt val ..360 FTW!

PS3 går inte sönder lika snabbt o mycket som 360.

PS3 FTW !!!

Inaktiv
Skrivet av proddan:

PS3 är bara bajs 360 FTW !!

KRYSSLÅDAN:
1.Man kan flash om DVD-ROM:en
2.Möjlighet till gratis spel
3. Har stöd för720p/1080p
4.HD-DVD 199$

Piss lätt val ..360 FTW!

Det ena utesluter inte det andra. Man kan sitta och lira Gears of War och andra actionspel så mycket man vill, men du hittar inte ett spel som Metal Gear Solid 4 och Fumito Ueda's senaste projekt någonstans på 360'n.

Inaktiv

Äntligen, Nu får min 360 sin nya kompis i mars.

Vilka spel ska ni köpa?

Tänkte va lite mainstream och köpa Motorstorm, Resistance fall of man och Virtua Fighter 5.

*Weheehehe..im so happy!!!!*

Yay for Sony

Inaktiv
Skrivet av iramirion:
Skrivet av proddan:

PS3 är bara bajs 360 FTW !!

KRYSSLÅDAN:
1.Man kan flash om DVD-ROM:en
2.Möjlighet till gratis spel
3. Har stöd för720p/1080p
4.HD-DVD 199$

Piss lätt val ..360 FTW!

Det ena utesluter inte det andra. Man kan sitta och lira Gears of War och andra actionspel så mycket man vill, men du hittar inte ett spel som Metal Gear Solid 4 och Fumito Ueda's senaste projekt någonstans på 360'n.

Exklusiviteten för metal gear solid 4 var visst körd. De snackas ju ganska vilt om att mgs4 eventuellt ska komma till 360.

Så säg aldrig aldrig


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem
Skrivet av Perre80:

Äntligen, Nu får min 360 sin nya kompis i mars.

Vilka spel ska ni köpa?

Tänkte va lite mainstream och köpa Motorstorm, Resistance fall of man och Virtua Fighter 5.

*Weheehehe..im so happy!!!!*

Yay for Sony

Blir nog bara Resistance ibörjan tills de stora spelen kommer. Kostar ju en del o köpa konsolen o sladdar etc oxå.

Skrivet av Gaara:

o sladdar etc oxå.

Varför måste sladdarna vara så dyra? Försöker de blåsa oss? Jag fattar inte...

Vad är skillnaden mellan denna och denna?

Medlem

Fasen, hade hoppats på rainbow six vegas till releasen, aja nu är det bara vänta på det mest intressanta. Hur många ps3or kommer till sverige?

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Gaara:

o sladdar etc oxå.

Varför måste sladdarna vara så dyra? Försöker de blåsa oss? Jag fattar inte...

Vad är skillnaden mellan denna och denna?

I stort sett ingen märkbar, eftersom signalen är digital anyway ... Priset är den absolut största skillnaden

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Gaara:

o sladdar etc oxå.

Varför måste sladdarna vara så dyra? Försöker de blåsa oss? Jag fattar inte...

Vad är skillnaden mellan denna och denna?

Rätt kul att Sony sagt att garantin inte gäller om man kör med andra sladdar än Sonys egna oxå.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Gaara:

o sladdar etc oxå.

Varför måste sladdarna vara så dyra? Försöker de blåsa oss? Jag fattar inte...

Vad är skillnaden mellan denna och denna?

Rätt kul att Sony sagt att garantin inte gäller om man kör med andra sladdar än Sonys egna oxå.

Och det kan ju de verkligen bevisa..

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Gaara:

o sladdar etc oxå.

Varför måste sladdarna vara så dyra? Försöker de blåsa oss? Jag fattar inte...

Vad är skillnaden mellan denna och denna?

Rätt kul att Sony sagt att garantin inte gäller om man kör med andra sladdar än Sonys egna oxå.

Sen är man väl ganska blåst om man talar om det för dom också ... Inte så att dom kan spåra icke-sony kablar via intrawebben!

Edit: Men så är det iofs med många tekniska grejer. Tekniskt sett så skulle Sony kunna voida din warranty (svenska ngn?) om du inte körde en SONY TV också. För att något av detta ska inträffa ... Ja jag vet inte hur det skulle gå till, men det är vääldigt osannolikt

Medlem

Fan, så Sony har äntligen pungat ut lite bra nyheter för ovanlighetens skull.. Först kompabilitet för PS2 som fixades och nu det här, go go!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Avstängd

Synd att dert bara mest är skräpspel eller dåliga versoner av 360 spel som finns vid launch. Bara Motostorm som ser någorlunda intressant ut..

Flakmonkey
Skrivet av Nybbe:

Synd att dert bara mest är skräpspel eller dåliga versoner av 360 spel som finns vid launch. Bara Motostorm som ser någorlunda intressant ut..

Tycker det är förvånansvärt många som verkar intressanta:
#Motorstorm
#Resistance: Fall of Man
#Formula One Championship Edition
#Virtua Fighter 5
#Virtua Tennis 3
#Tekken Dark Ressurection

De vill jag ha direkt på release, tyvärr kommer jag inte ha råd med alla Sen kommer du ju kunna ladda ner Gran Turismo HD från Playstation Store också...

Medlem
Skrivet av Nybbe:

Synd att dert bara mest är skräpspel eller dåliga versoner av 360 spel som finns vid launch. Bara Motostorm som ser någorlunda intressant ut..

Hehe bara jag som tycker motorstorm verkar svårt, det enda man verkar se folk som spelar göra är att krascha och flyga ut från stup. Men jaja man får iaf se detaljerat hur skruvar o delar flyga åt alla håll i HD upplösning som tröst^^

Inaktiv
Skrivet av BlackZam:

Är man sugen på en Blu-ray spelare och är intresserad av spel så är en PS3 given.

Single layer någon?!?

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av Gaara:

Rätt kul att Sony sagt att garantin inte gäller om man kör med andra sladdar än Sonys egna oxå.

Sen är man väl ganska blåst om man talar om det för dom också ... Inte så att dom kan spåra icke-sony kablar via intrawebben!

Edit: Men så är det iofs med många tekniska grejer. Tekniskt sett så skulle Sony kunna voida din warranty (svenska ngn?) om du inte körde en SONY TV också. För att något av detta ska inträffa ... Ja jag vet inte hur det skulle gå till, men det är vääldigt osannolikt

Fel. Inte bara Sonys egna kablar utan alla godkända kablar. Och svensk konsumentlag gäller.
Det är dessutom inte egalt vilken kvalitet det är på kabeln, även om den är digital. Det har varit en hel del problem med bl.a. hdcp handshakes över dåliga kablar och om inte annat är nog Sony rätt trötta på att ta emot klagomål och ge support för sånt.

Jag har väldigt svårt att tro att klausulen skulle vara något unikt för PS3, sannolikt finns motsvarande för XBox, tidigare PS-versioner, etc.

Medlem

Äntligen!


signatur

Meep!

Medlem

själv kommer man vänta på Prissäkning/begagnat innan man skaffar nån, 6000 för ett tVspel som inte är mycket mer än 360 man redan har är bara dumt att lägga ut på.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Detta är helt underbara nyheter!! Ska genast göra plats och damma av i vardagsrummet!;) Mitt ptoblem är att jag inte har någon LCD HD-TV än. Man kan ju undra hur spelen kommer se ut på bildrör? Förmodligen ser väll inte spelen skit ut iaf!


signatur

AMD Athlon 64 3500+ | 1024 GB ram 400mhz | Geforce 7800 GS 440/1550Mhz |

123
Skriv svar