Se hur du spelar Mortal Kombat på Wii

Robot
Medlem
Se hur du spelar Mortal Kombat på Wii

Wow, så nu måste man vara riktigt mongo för att inte kunna göra all special attacker i Mortal Kombat alltså. Jag antar att de bara kör med vanliga knapp tryck för slag och sparkar, men det vore ballt om de var ambitiösa med de kontrollerna också.

Medlem

kanske kan bli nåt.
Jag har själv aldrig gillat fightingspel på grund av alla knappkombinationer som man måste lära sig. Det slutar oftast med att jag bara trycker på alla knappar så fort jag kan för att få till ett slag

Medlem
Skrivet av Verity:

kanske kan bli nåt.
Jag har själv aldrig gillat fightingspel på grund av alla knappkombinationer som man måste lära sig. Det slutar oftast med att jag bara trycker på alla knappar så fort jag kan för att få till ett slag

Hädare, du är en skam för gaming


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Verity:

kanske kan bli nåt.
Jag har själv aldrig gillat fightingspel på grund av alla knappkombinationer som man måste lära sig. Det slutar oftast med att jag bara trycker på alla knappar så fort jag kan för att få till ett slag

Håller med dig! Kanske kan man bränna lite kalorier också.:P

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Verity:

kanske kan bli nåt.
Jag har själv aldrig gillat fightingspel på grund av alla knappkombinationer som man måste lära sig. Det slutar oftast med att jag bara trycker på alla knappar så fort jag kan för att få till ett slag

Hädare, du är en skam för gaming

Vadå? Det funkar ju

Inaktiv

mortalcombat + nintendo = inget blod


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

mortalcombat + nintendo = inget blod

Du kanske ska titta på videon innan du lägger dumma kommentarer....


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

ser gay ut, alltså inte spelet, själva kontrollerna.

men kanske det blir kul. tror inte det dock.

Medlem

Vart förhandsbokar man?!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Inget onlinestöd i detta spelet som det är till dem andra.

Just Wii verkar bli lidande när det gäller multiplayer över internet. :/

Medlem
Skrivet av Philip:

Inget onlinestöd i detta spelet som det är till dem andra.

Just Wii verkar bli lidande när det gäller multiplayer över internet. :/

det är väll inte riktigt fixat än med nätstödet?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Just precis! Online drar först igång i Japan med ett Pokemon spel, det blir ju gratis. Inga kostnader för att spela men inte lika avancerat som Xbox Live. Räkna dock med dom första online-spelen detta år till Wii, hoppas bara det inte är friendcodes man måste använda sig utav...

Medlem

Frågan är ju om det inte blir lite för enkelt att spamma specialattackerna. Normalt sett brukar man inte kunna använda dem så snabbt som man verkar kunna här och när det blir enklare + snabbare att använda dem så brukar folk även göra det oftare.
Nåja det kanske blir bra ändå men jag hoppas verkligen på bättre finish moves, den där de hade med i filmen var iaf ingen höjdare.

Jag är tveksam till hur det där kommer att fungera i ett fightingspel. Verkar bli lite väl mycket buttonmashing kontrollvevande över det, vilket inte stämmer med min syn på fightingspel. Men när han lyfte upp en snubbe och drämde kontrollen neråt för att slå honom i marken igen drogs tankarna direkt till något härligt äventyrsspel! Sätt igång!

Medlem

tycker det verkar "lagga" lite. rörelserna kommer nästan lite väl långt efter att rörelsen är klar. har inte lekt med wiimoten men om det är en sån försening efter en vanlig knapptryckning blir man ju galen. kan ha varit nåt med "skärmen" som han lirade med också eller bara nån av specialattackerna.

sen sen såg väl inte spelet mycket mer imponerande ut än ett halvtaskigt lir till gamla xboxen. men sånt spelar väl ingen roll antar jag

Skrivet av radiuz:

Just precis! Online drar först igång i Japan med ett Pokemon spel,

mmm....pokemon online...
*dregglar*

Medlem
Skrivet av MacCoy:

mortalcombat + nintendo = inget blod

... och stava rätt - "Mortal Kombat", med både "K" och mellanslag.
Säkert att du ens vet vad det är för spel?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

kan redan tänka mej hur jag och mina polare kommer att spela det i framtiden

1
Skriv svar