Svettigt värre

Flakmonkey
Svettigt värre

Det är så härligt att åka hem från jobbet i Stockholm under sommarhalvåret, man kan alltid vara säker på att det är varmt och gosigt - åtminstone om du åker med lokaltrafiken som jag gör. Jag har emellertid kommit på ett sätt att undvika den värsta trängseln på bussarna och det är att sätta sig mitt i dragspelet. Där får man så gott om plats att man till och med kan dra fram laptopen och börja blogga vilket är precis det jag gör nu.

Onsdag imorgon och jag har ett fullspäckat schema... Klockan 09:00 ska jag vara på banken för att fixa handpenning och snacka igenom lånet jag ska ta för lägenheten. Sen ska jag förstås till jobbet och gnugga stenhårt (nåja) fram tills klockan 19. Då ska jag ta mig tiill Medborgarplatsen där några av oss från jobbet ska träffas och dricka lika gott som vi äter. Det är nämligen en tjej i Helpdesken som slutar och då måste ju hon avfiras på bästa sätt ^^

På spelfronten har det varit rätt dött sedan jag kom hem från Mallorca. Det har liksom inte blivit av att jag tar den tid som krävs för att sätta mig ner å lira. Vad jag gör istället vet jag inte riktigt. En del av den tas givetvis upp av nyttiga saker som jobb, mat och träning, men den tid som återstår borde lämna gott om utrymme för gaming... Måste ta och se över mina kvällar lite, se om man inte kan utnyttja tiden betydligt bättre än vad jag nu gör.

Fenixvägen är nästa hållplats vilket innebär att jag har runt sju minuter kvar att spendera i den här bussen och den tiden ska jag nu spendera med att leta efter nyheter som är värda att skriva om senare ikväll. Jag måste också föbereda mig rent mentalt för kvällens kraftprov i löparspåret. Ser inte fram emot det eftersom mina ben känns som gele, men det måste ju göras och jag vet att jag kommer vara grymt nöjd när jag väl är tillbaka och får ställa mig i duschen....

dusch förrsten... ännu en sak jag måste kolla på inför flytten, badkaret är ju det första som ryker

#blogg

Medlem
Svettigt värre

Badkar = epic win ffs


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Nae, jag känner mig alltid renare efter en dusch istället för ett bad. Ett badkar är dock skönt om man är öm i musklerna efter träningen och man vill bara slappa

1
Skriv svar