Filmat och fotat: World in Conflict

Robot
Medlem
Filmat och fotat: World in Conflict

Ser hygglig ut. Svårt att bedöma spelbarheten med den propagandafilmen, dock.
Det verkar bli en del tunga strategispel i år


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

som vanligt en tuff trailer som säger jack shit om spelet. fattar inte varför lixom!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

En anledning kan vara att spelet suger.
Finns det andra sätt att tolka det på?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

En anledning kan vara att spelet suger.
Finns det andra sätt att tolka det på?

ja eller att kidsen dvs de som är under 12 skall tycka det är häftigt. påminner mig om 8 bitars konsoll tiden då ytsidan på kartongen såg jävligt häftiga ut och skildrade knappast innehållet hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

har man läst lite intervjuver så blir man lätät hypad och sen ser man screens och videos så blir man väldigt glad. SKulle bli mera glad för en demo eller nåt sånt så man kan se hur det skiljer sig från company of heroes och sudden strike liren för det här e inte så mkt ett resource rts som c&c och warcraft / starcraft spelen.

Medlem

Man får gåshud av trailern. Mycket bra gjort. får hoppas gameplay:n blir lika bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Massive Entertainment brukar väll inte vara så blyga på demon, så man får väll hoppas
Tillräckligt intressant för att testa i alla fall, fast med Dark Avatar och Supreme Commander runt knuten så kan det bli skralt på uppmärksamhetskontot.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Tja, gameplayen är kanon. Det kan jag intyga


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem
Skrivet av redmac:

Man får gåshud av trailern. Mycket bra gjort. får hoppas gameplay:n blir lika bra.

Håller med. Himla bra var den och även ljudet var imponerade.

Medlem

Ska bli kul att spela det i veckan igen - dags att speltesta på nytt. Man kan hoppas det är dx10 man får prova.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

*ryser*


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

1
Skriv svar