Mass Effect till Playstation 3?

Robot
Medlem
Mass Effect till Playstation 3?

"Enligt Shacknews har en de blivit kontaktade av läsare"

Kallas även rykte.

Fz, jag har hört att både Final fantasy och MGS4 kommer till 360 också, jag vill förbli anonym, men jag hörde detta på senaste e3.

Medlem

Nämen lägg av nu va! :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

QRT
Medlem

Bara det kommer till pc :>

Inaktiv

Fuck no!

Svar ifrån deras community manager:

"Is it possible we might make a PS3 game some day? Sure. Personally I hope we make games for PC, 360, PS3, Wii, PsP, DS, and pretty much anything else that a) Gets our great games out to the public and b) Makes me (as an employee) a ton of money.

Currently Mass Effect is planned as an Xbox 360 exclusive title."

Inaktiv

Bioware släppte även igår en bild av omslaget till Mass Effect...

Kolla högst upp på fodralet ungefär i mitten så hittar ni ett intressant märke...
Kollar ni i det högra nedre hörnet se ni en annan intressant logotype..

Mass Effect till PS3... Tssss...

Mass Effect Fodral

Källa

Flakmonkey
Skrivet av Picke:

Kolla högst upp på fodralet ungefär i mitten så hittar ni ett intressant märke...

Att det står "Only on Xbox 360" är ingen garanti för att det inte kommer till andra format. Titta på omslaget för #Enchanted Arms, står samma sak där och det släpps snart till Playstation 3. Men visst är det inte alltför troligt att Mass Effect släpps till Playstation 3, dock har ju svenska PC Gamer skrivit att det släpps till PC så vi får väl se hur mycket "Only on Xbox 360" det verkligen blir i slutändan ^^

Inaktiv

Port hit o dit, är det ett spel som borde port:as så är det MGS4, har inte direkt råd med PS3. Men kul att det kommer till min favoritkonsoll iallafall.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Picke:

Kolla högst upp på fodralet ungefär i mitten så hittar ni ett intressant märke...

Att det står "Only on Xbox 360" är ingen garanti för att det inte kommer till andra format. Titta på omslaget för #Enchanted Arms, står samma sak där och det släpps snart till Playstation 3. Men visst är det inte alltför troligt att Mass Effect släpps till Playstation 3, dock har ju svenska PC Gamer skrivit att det släpps till PC så vi får väl se hur mycket "Only on Xbox 360" det verkligen blir i slutändan ^^

Å det är ofta spel som har logotypen "Microsoft Studios" som släpps till Sonys maskiner???

Flakmonkey
Skrivet av Picke:

Å det är ofta spel som har logotypen "Microsoft Studios" som släpps till Sonys maskiner???

Jag sa ingenting om Microsoft Studios-loggan

Medlem

Vem bryr sig om det kommer till PS3. Det är bara alla nörd fanboys som börjar bråka om en sån sak


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"Enligt Shacknews har en de blivit kontaktade av läsare"

Kallas även rykte.

Fz, jag har hört att både Final fantasy och MGS4 kommer till 360 också, jag vill förbli anonym, men jag hörde detta på senaste e3.

Hahaha, MGS4 till 360 hade varit nice, 10 skivor! Bara att mata!

Dessutom så äger Sony en stor del av Square Enix som gör FF-serien .. så GL troll!

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Vem bryr sig om det kommer till PS3. Det är bara alla nörd fanboys som börjar bråka om en sån sak

Korrekt
vem fan bryr sig??

-.-


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

1
Skriv svar