Killzone 2 klart under 2007

Robot
Medlem
Killzone 2 klart under 2007

*hoppas det blir bra*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Har dom fortfarande inte vågat visa upp några screenshots från den riktiga grafiken?

Medlem

nope inget från den riktiga grafiken ännu...

men trots besvikelsen sony och dess ps3a kastat över mig så anar jag, av någon okänd anledning, att killzone2 kommer att leva upp till allas förväntningar....

hoppas kan man ju iaf


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Grafiken lär nog vara den vi såg i E3 filmen, åtminstone väldigt lik.
Ser fram emot detta lir, väntat enda sen jag såg de första gången.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Grafiken lär nog vara den vi såg i E3 filmen, åtminstone väldigt lik.

yeah right...

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av Mahone:

Grafiken lär nog vara den vi såg i E3 filmen, åtminstone väldigt lik.

yeah right...

Och varför inte? Visst, när filmen släpptes va grafiken ett under men nu när vi sett spel som Crysis, Alan Wake och GoW så är de inget märkvärdigt, tycker faktiskt att de är väldigt likt GoW på många sett.

Medlem

Nu ska vi väl inte lita allt för mycket på Dille dock, han har ju hittat på diverse grejer tidigare, som det inte legat någon sanning i över huvud taget.
Angående grafiken jämfört med target rendern så tror jag definitivt att det kan se i princip likadant ut i färdigt skick (om inte bättre). Killzone är en titel som inte kommer rushas till hyllan förrän det står klart att det är något vi sällan tidigare sett. Budgeten för spelet översteg redan för en månad sedan nederländernas redan dyraste film.

Och varför det inte publicerats några bilder än? Well, det lär inte vara för att det itne ser bra ut. PS3ans mjukuppdateringen idag fixade till i princip alla BC-probs till PS2 och PS1 spel, det är en grymt nice update som det inte sagts ett knyst om. Jag tror Sony håller tyst om alla spel för tillfället för att släppa en hel bunke med informatin och kanske någon verraskning i mars. Vi har inte sett mycket bilder från något nytt spel på ett bra tag nu ... Vi får se ...

BC fix:

http://img.photobucket.com/albums/v297/bebpo/ps3hdmioq1.jpg
http://i16.tinypic.com/2cdbgvr.jpg

Det är ju längre ingen omöjlighet att visa upp sådan där grafik, men Killzone 2-trailern var mer än så. Det var helheten av animationer, AI och effekter som skjöt grafiken över toppen. Klarar de av att hålla den nivån ska det till att skripta ihjäl sig, men jag blir gärna överraskad

Inaktiv
Skrivet av slartibartfast:

Har dom fortfarande inte vågat visa upp några screenshots från den riktiga grafiken?

Har inte dem vågat visa bilder på halo 3 ännu ?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av slartibartfast:

Har dom fortfarande inte vågat visa upp några screenshots från den riktiga grafiken?

Har inte dem vågat visa bilder på halo 3 ännu ?

De är just vad dom har gjort, dom har tom visat ingame filmer av spelet. Inte så imponerande just nu men jag antar att dom inte hunnit med att lägga till alla coola effekter som t.ex HDR, motion blur, depth of field m.m.

1
Skriv svar