World of Warcraft uppdaterat

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdaterat

uppdatera inte bara förräns spelet kräver det, annars kan du inte spela.
men det borde vara efter den maintenance som kommer om ett par timmar


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Helvete försent

Medlem

Jag är inget mattegeni så jag undrar vad
"- Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%. "
betyder.
Speciellt ordet coefficient.
För det kan väl inte innebära att Imp. Fireball och Imp. Frostbolt gör så att dem gör mindre skada eller?

Inaktiv
Skrivet av BlackZam:

Jag är inget mattegeni så jag undrar vad
"- Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%. "
betyder.
Speciellt ordet coefficient.
För det kan väl inte innebära att Imp. Fireball och Imp. Frostbolt gör så att dem gör mindre skada eller?

För att få full +damage bonus måste en magi ta 3 sekunder att kasta, såvitt jag förstått det. Imp. Fireball & Frostbolt gör så att de blir 0.5s kortare, så ändringen gör att magin får mindre bonus av +spell damage än om den är ouppgraderad.

Det är garanterat en nerf av talenten. Ingen mattegeni jag heller, men skulle nog tro att de fortfarande blir "bättre" av talenten, annars vore den ju rätt meningslös.

Garanterat nått mattegeni på de amerikanska/europeiska forumen som redan räknat ut det.

Inaktiv

anntar att istället för att få full bonus av +damage gear så kan man sänka casting time för dom men då förlorar man lite av +spell damage man har för fire/frost

Inaktiv

så förstör dom för oss stackars priests..

Medlem

tjena, jag installerade denna patchen vid 1400 tiden idag, men när jag gjort detta o försöker logga in, står det unable to connect, va kan ha gått fel, är detta inte den svenska patchen lr? :s

1
Skriv svar