Razer DeathAdder

Inaktiv

Blir nog ett köp. Tänkte mig en habu förut men sen fick jag höra att det var så mycket problem med den. Black Adder verkar ju dock perfekt då det i huvudsak är formen jag är ute efter.

Medlem

Ser bra ut, nästa mus blir dock en trådlös för mig...

Skribent
Skrivet av UOme:

Haha, lirar folk Action Quake 2 fortfarande?
Kommer ihåg jag körde det som fan i slutet av 1998 å början av 1999 innan man gick över till Gloom å senare det året fastnade i mmorpg träsket =/
Var iaf fett på den tiden

Action Quake 2 will never die!

Medlem

DeathAdder verkar onekligen som en intressant produkt.
Men jag håller mig till min MX1000 (en goer mus att hålla och för mig, snabbt responsiv:up:)

Medlem

Hmm verkar bra .. Men min Mx500 har hållit bra hitils och sitter som gjutet i handen .. Och som någon nämde tidigare vill man jue vila tummen ibland ...

Blir det ett nytt musköp så blir det nog en Mx500 lr liknande modell ,, Snygg enkel och knapparna sitter bra ..


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Beställt ett exemplar. Kommer idag, kan skriva någon kommentar vad jag tycker om den. sitter på en MX518 just nu och den känns inte som den fyller mina önskemål inom precision och ergonomi. Vilket jag hoppas denna gör:)


signatur

JagBlevAlltidHämtadSistPåDagis

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av MenacE:

Fan, jag kanske måste omrevidera mitt beslut om inköp av denna sak? Blir lätt påverkad av andra användare, ha ha!

Men först... Kan du säga om den liknar Habu i storlek? Större? Mindre? Längre eller kortare? Skiljer det _något_ dem emellan förutom innandömet? Jag är ju som jag tidigare skrev en Logitech-fan, men nu börjar problemen med G5:an vara för många och fördelarna (formen) väger snart inte upp det.

Jag skickade ett litet pm till dig ang. detta...

Awww, finns fler intresserade

Medlem

Skulle lugnt köpt denna, men är på jakt efter en trådlös mus så detta passar inte just nu, men grymt fin design!


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

DEathADders sensor är den absolut bästa ute på markanden efter att ESreality genomfört "vetenskapliga" tester ni får söka på deras hemsida efter recenssionen, väldigt läsvärt.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Är mest intresserad av ergonomin, hur den presterar är inte så viktigt så länge det inte är nått som förstör för en.

De som skaffar en kan jue ta o skriva hur den känns.

Inaktiv

Tycker att musen ser förbajat skön ut men konstig, nästan ful, ut framför skrollen. När jag läste om denna mus först var ett tag efter att Habu hade släpts. Tycker att de nästan är lite taskigt av razer när dom har samarbetat med Microsoft som gör sköna former på möss och sedan släpper en ett litet tag efter som ser lite likadan ut(iallafall påminner)?

Medlem

så microsoft äger patent på att göra möss för högerhänta?


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

hur fungerar on-the-fly funktionen?
går den stänga av så man slipper komma åt skiten när man inte vill?

Medlem
Skrivet av TheWretch:

hur fungerar on-the-fly funktionen?
går den stänga av så man slipper komma åt skiten när man inte vill?

Om dom inte har sabbat något så borde det gå. Det funkar iaf på min diamondback att ställa in "none" på on the fly knappen.

Inaktiv

Okey, då får man väl spana in en om den kommer i butik här.
Färgen på min mx310 börjar t.o.m. flagna bort

edit: såg att knappen för on-the-fly verkar sitta på undersidan, mkt bättre än logitechs lösning då. antar att man inte råkar komma åt den på undersidan..

Skribent

Du kan ställa in så att on-the-fly-sensivitity-funktionen inte är valbar eller binda den till precis vilken musknapp du vill.

Medlem

ska nog skaffa den här musen men vilken musmatta tycker ni jag ska ha till?

Inaktiv
Skrivet av SorbP:

så microsoft äger patent på att göra möss för högerhänta?

Aaaa.. nerå men tycker det är lit taskigt att göra en lika dan. Dom utnyttjade microsoft på inte ett 100% sjysst sätt. Nu har jag kanske fel för jag har itne sätt den i verkligheten eller känt på den, men tycker endå den ser rätt likadan ut

Skrivet av snal:

ska nog skaffa den här musen men vilken musmatta tycker ni jag ska ha till?

Ifall du har vänner eller känner några som har olika musmattor ere nog bäst att känna på dom. Annars tycker jag att Qpad CT är förbaskat skön, en annan riktigt riktigt skön musmatta är också Steelpad 5L. Jag äger båda mattorna och älskar dom värkligen.

Inaktiv

Denna musen är det bästa som gjorts, dock stör jag mig på att den läser av underlaget även fast man håller musen 1-2 cm ovanför musmattan, får hoppas att det kommer en fix till det annars får man väl ta och vänja sig.

Medlem
Skrivet av Majken:

Denna musen är det bästa som gjorts, dock stör jag mig på att den läser av underlaget även fast man håller musen 1-2 cm ovanför musmattan, får hoppas att det kommer en fix till det annars får man väl ta och vänja sig.

Jag tror det beror på mattan, min diamondback läser jättelågt på func 1030 men ca1cm på tyg underlag.

Medlem

fick hem min deathadder igår, dom som har problem med att den läser för högt släng in senaste firmware (uppdateringsfunktionen är ett automatiskt program nu) Med copperheaden fick man krångla och boota den i flash läge, jävlgit krångligt, men som med allt flashande se för fan tillatt itne få strömmavbrott mitt i

min var dock flashad med senaste från fabrik, så jag slapp.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

kanske man köper en


signatur

The only one: DutyEA

12
Skriv svar