Dice om innehållet i Northern Strike

Robot
Medlem
Dice om innehållet i Northern Strike

det har så lite innehåll så ett formulär räcker för att beskriva't

Inaktiv

jag fattar inte... man ska kunna köra på samma server dock har boosterpack nya fordon? kommer de till vanliga i en ny patch eller bara de med boosterpack kan köra med dem på vanliga servrarna? inte för att jag har 2142 eller tänker skaffa skiten. är bara lite borta just nu :S


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

NS ger alltså:

3 nya banor
2 nya fordon
10 nya unlocks (icke köpare får dom genom field uppgrades)
10 nya awards som används för att låsa upp permanent
Supply Lines

Medlem

Bara de med boosterpacket kan köra på de nya banorna där de nya fordonen finns. Jag tvivlar iaf starkt på att de nya fordonen kommer att dyka upp på de äldre banorna, om de gör de kommer bara de som köpt boosterpacket att få köra dem.

Unlocksen var lite förvirrande dock, alla kan låsa upp dem genom att ta medaljer, men bara de med booster packet får behålla unlocksen, det var så jag uppfattade det.

Aja, får se ifall man köper eller inte.

Medlem

Det här smakar mjölk...

Långsökt?

Medlem
Skrivet av abbe:

Bara de med boosterpacket kan köra på de nya banorna där de nya fordonen finns. Jag tvivlar iaf starkt på att de nya fordonen kommer att dyka upp på de äldre banorna, om de gör de kommer bara de som köpt boosterpacket att få köra dem.

Unlocksen var lite förvirrande dock, alla kan låsa upp dem genom att ta medaljer, men bara de med booster packet får behålla unlocksen, det var så jag uppfattade det.

Aja, får se ifall man köper eller inte.

utan boosterpack så kan du fieldupgrada om du har helt upplåsta unlocktrees. om du har booster pack måste du få speciella medaljer för att permanent låsa upp nya leksaker. men du måste fortfarande ha fått en hel del unlocks.

så jag har fattat det

Medlem

Aight, cool.

Drapan: Mjölkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

1
Skriv svar