Crackdown-demo tillgängligt på Live Marketplace

Robot
Crackdown-demo tillgängligt på Live Marketplace
Medlem
Crackdown-demo tillgängligt på Live Marketplace

Någon som provat än? Ser kul ut


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Jag ska testa så fort jag laddat ner några torrents först, så jag kan byta kabel till xbox360´n... Orka ha router??

Men tror inte det här blir nå bra, men vi får se, kommer tillbaka hit när jag testat...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Oj, Coop i demot. Underskattat.

Medlem

Mullins ja coop, dock har spelet inte splitscreen coop bara över live eller system link


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

någon som har testat?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Håller på och ladda ner de nu, någon som redan testat och har något att kommentera om det?

Medlem

Jag har testat det, ganska kul faktist. Roligaste måste vara att springa runt och hoppa på taken. Aimandet är lite svårt faktist, VÄLDIGT många fiender samtidigt. Kan inte sätta något betyg än men 3,5-4 utav 5 är det nog värt minst. Kör gärna coop med någon, SvDvorak heter jag på Live.

Inaktiv

Jag tankar fortfarande, det slöar som sören....


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Mjo ms borde kanske investera i lite bandbredd tycker man..

Medlem

Jo, och visa hur fort det går... så man kan ta en uppskattning på hur lång tid det tar. Kul spel för övrigt, dock lite rörigt i början men rätt fräsigt. Vill ha splitscreen coop dock


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Något är skumt. Själv hittar jag inte ens demot på Marketplace =( Har letat i demo avdelningen och överallt, men inget. *Är guldmedlem också*

Medlem

Kolla om du hittar de under nya släpp då, finns bara tre demos att välja mellan där, hittar du de inte så kanske ditt guldmedlemsskap slutat funka?

Jag tycker de va riktigt underhållande, att hoppa mellan hustaken va skoj, blir nog ett köp med tanke på att man får betatesta Halo 3

Medlem

Grymt lir jag bara älskar allting med det

Medlem

Satan vad kul, ska köpa det och enbart hoppa runt för att få alla 500 agility orbs!

Medlem
Skrivet av Mahone:

Kolla om du hittar de under nya släpp då, finns bara tre demos att välja mellan där, hittar du de inte så kanske ditt guldmedlemsskap slutat funka?

Ser bara 2 demos under nysläppta demo. Battle något och phanta... något.

Hur menar du "guldmedlemsskap slutat funka?" skaffade nyligen guld igen så det går ut igen om 3 månader

1
Skriv svar