Turok fångat på nya bilder

Robot
Inaktiv
Turok fångat på nya bilder

vad är det för bilder? inget ingame antar jag. ser nice ut iaf.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:

vad är det för bilder? inget ingame antar jag. ser nice ut iaf.

det är ingame såvitt jag vet


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Klart det är ingame :D. Ser riktigt bra ut! Snygga vapen också och roliga fordon :). Gillar kikarsiktet på en av bilderna och att man också ser suddigt på sidorna av den! Höjer stämningen! Hoppas verkligen de släpper en PC-version som kan mätta sig med Crycis

Medlem

Vafan, är han nå jävla soldat nu eller? Var ju roligare när han var indian (eller vad det nu var) i 1an och 2an.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Fräna bilder! Kan ju faktiskt bli något. Även om jag tycker att Turok-serien har varit skräp tidigare...


signatur

system: online

Medlem

Skribb, det handlar om en annan person i detta Turok :<

Eller? måste nog kolla upp detta, har för mig jag läste det nånstans. *letar*

Edit: "The game revolves around the titular Joseph Turok, a former black operations soldier who's drafted back into the service to take down his former mentor, one Roland Cain, who's apparently gone rogue with his own band of soldiers and is wanted for war crimes."

Doh

Medlem

^-- sålänge huvudpersonen har minst 10% indian blod i sig så är det lugnt för mig!

Medlem

ser faktiskt lovande ut. får hopaps att dom lyckas med dino animationerna och AIn

Medlem

vad är det för grafikmotor? doom3's?

Medlem

Om inte jag misstar mig så är detta för 360/PS3? Har iofs tänkt införskaffa en PS3 så lite jungelröj blir ju skoj. Ser helt ok ut

Medlem
Skrivet av lapa:

vad är det för grafikmotor? doom3's?

Unreal 3 motorn.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av lapa:

vad är det för grafikmotor? doom3's?

Hahaha! Dagens skämt!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

vart kom all high tech ifrån? hade för mig att man var nån indian snubbe med pilbåge

Medlem
Skrivet av Oneone:

vart kom all high tech ifrån? hade för mig att man var nån indian snubbe med pilbåge

Detta har redan blivit kommenterat och besvarat en gång tidigare, läs föregående inläggen innan man postar.

Medlem

Dom som nämner hightech, har ni ens spelat orginalspelet? Fanns skapligt mycket hightech där också, var ju inte direkt så att man sprang omkring med kniv och pilbåge hela spelet som vissa verkar tro.

Weapons:
Knife
Bow and Arrow
- Tek Arrows
Pistol
Assault Rifle
Plasma Rifle
Alien Weapon
Shotgun
Automatic Shotgun
- Explosive Shotgun Shells
Machine Gun
Grenade Launcher
Fusion Cannon
Shockwave Weapon
Quad Rocket Launcher
Chronoscepter

Inaktiv

Ojoj! Nästan Crysisvarning på bilderna! Ser snyggt ut!

Medlem
Skrivet av MammaMuu:

Dom som nämner hightech, har ni ens spelat orginalspelet? Fanns skapligt mycket hightech där också, var ju inte direkt så att man sprang omkring med kniv och pilbåge hela spelet som vissa verkar tro.

Weapons:
Knife
Bow and Arrow
- Tek Arrows
Pistol
Assault Rifle
Plasma Rifle
Alien Weapon
Shotgun
Automatic Shotgun
- Explosive Shotgun Shells
Machine Gun
Grenade Launcher
Fusion Cannon
Shockwave Weapon
Quad Rocket Launcher
Chronoscepter

Cerebral Bore? Tänker jag på helt fel spel då? Den grymt otäcka hjärnborrar-raketen =P

Medlem

Det ser ju riktigt snyggt ut, men vissa av karaktärerna och dinosaurerna i vissa bilder ser ut att ha ganska få polygoner (för att vara UE3-motorn).

De har i alla fall inte upprepat problemet med Turok 1 - en löjligt tjock dimma (depth fog) som gjorde att man inte såg mycket längre än 10 meter framför sig. Jag vill minnas att leveldesignen var riktigt sunking i det oxå. Turok 2 var väl bättre, men ingen höjdare det heller.

Är det bara jag som tycker att det ser ut som att T-Rexen i bild 7 har ett par jättestora bröst?? :$

Medlem

Har dom oljat in den här dinon eller?

http://worthplaying.com/kiwi_popup.php?img=press/237/Turok_02...

Edit: Kan dom inte göra ett nytt Predator spel med dom här fina jungel miljöerna eller använda Cryengine 2


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av RazorShard:

men vissa av karaktärerna och dinosaurerna i vissa bilder ser ut att ha ganska få polygoner (för att vara UE3-motorn)

Vad har antalet polygoner att gora med vilken motor som anvands?


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem
Skrivet av kozzak:
Skrivet av MammaMuu:

Dom som nämner hightech, har ni ens spelat orginalspelet? Fanns skapligt mycket hightech där också, var ju inte direkt så att man sprang omkring med kniv och pilbåge hela spelet som vissa verkar tro.

Weapons:
Knife
Bow and Arrow
- Tek Arrows
Pistol
Assault Rifle
Plasma Rifle
Alien Weapon
Shotgun
Automatic Shotgun
- Explosive Shotgun Shells
Machine Gun
Grenade Launcher
Fusion Cannon
Shockwave Weapon
Quad Rocket Launcher
Chronoscepter

Cerebral Bore? Tänker jag på helt fel spel då? Den grymt otäcka hjärnborrar-raketen =P

Den kom i tvåan, vapnena som listas ovan är från ettan.

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:
Skrivet av kozzak:
Skrivet av MammaMuu:

Dom som nämner hightech, har ni ens spelat orginalspelet? Fanns skapligt mycket hightech där också, var ju inte direkt så att man sprang omkring med kniv och pilbåge hela spelet som vissa verkar tro.

Weapons:
Knife
Bow and Arrow
- Tek Arrows
Pistol
Assault Rifle
Plasma Rifle
Alien Weapon
Shotgun
Automatic Shotgun
- Explosive Shotgun Shells
Machine Gun
Grenade Launcher
Fusion Cannon
Shockwave Weapon
Quad Rocket Launcher
Chronoscepter

Cerebral Bore? Tänker jag på helt fel spel då? Den grymt otäcka hjärnborrar-raketen =P

Den kom i tvåan, vapnena som listas ovan är från ettan.

Det förklarar saken

Inaktiv
Skrivet av Shey Zhou:
Skrivet av RazorShard:

men vissa av karaktärerna och dinosaurerna i vissa bilder ser ut att ha ganska få polygoner (för att vara UE3-motorn)

Vad har antalet polygoner att gora med vilken motor som anvands?

jo..
folk anser ju att Unreal3 motor = automatiskt snyggt/high-poly/cp mycket bloom/partiklar som är kvar på 90-talet

shit in shit out

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Är det bara jag som tycker att det ser ut som att T-Rexen i bild 7 har ett par jättestora bröst?? :$

Haha Du är bäst.

Medlem
Skrivet av Shey Zhou:
Skrivet av RazorShard:

men vissa av karaktärerna och dinosaurerna i vissa bilder ser ut att ha ganska få polygoner (för att vara UE3-motorn)

Vad har antalet polygoner att gora med vilken motor som anvands?

för att vissa motorer har högre standard än andra??

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Skribb, det handlar om en annan person i detta Turok :<

Eller? måste nog kolla upp detta, har för mig jag läste det nånstans. *letar*

Edit: "The game revolves around the titular Joseph Turok, a former black operations soldier who's drafted back into the service to take down his former mentor, one Roland Cain, who's apparently gone rogue with his own band of soldiers and is wanted for war crimes."

Doh

Apa!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Shey Zhou:
Skrivet av RazorShard:

men vissa av karaktärerna och dinosaurerna i vissa bilder ser ut att ha ganska få polygoner (för att vara UE3-motorn)

Vad har antalet polygoner att gora med vilken motor som anvands?

Vad jag menade var att UE3 har kapacitet att rendrera med fler polys (än vad det ser ut som på några av bilderna), så det är vad man förväntar sig.

Eller för att ge ett extremt exempel: Om fiender i Half-Life 2 hade haft polygoner som om de kom från Half-Life 1 så hade man ju reagerat, eller hur?

Nu säger jag inte att det är riktigt så stor skillnad, men tillräckligt mycket för att jag skulle notera det.

Sedan kan det finnas bra skäl till varför det ser ut så - spelet måste kanske hantera väldigt många fiender på skärmen samtidigt (fast det ser ju inte ut så), djungel-grafiken tär kanske väldigt mycket på polycounten, man kanske vill att det skall köra bra på system med lite svagare hårdvara osv.

Men faktum kvarstår - lite kantigt ser det ut emellanåt.

Men jag lägger inte in någon värdering i om det gör spelet bättre eller sämre. I övrigt ser det ju väldigt snyggt ut, och potentialen finns där. Så man får väl hoppas att de får till lite bra gameplay.

1
Skriv svar